Assassin’s Creed IV:Black Flag اول نوامبر به فروش می رسد

Assassin’s Creed IV:Black Flag اول نوامبر به فروش می رسد
  • 1391/12/15
  • فربد نجفی
  • 5

AC4BF_Hero

امروز تریلر بازی Assassin’s Creed IV : Black Flag  به نمایش در آمد . در این نسخه ، داستان در مورد دزدان دریایی کارائیب در سال 1715 است . در میان این دزدان ، شما کنترل کاپیتان جوان و بی پروایی به نام Edward Kenway که یک Assassin  است را دست دارید . به احتمال زیاد Edward با Connor و پدرش، Haytham  رابطه ی خویشاوندی دارد . در این سری Edward  را با موهای روشن و مسلح می بینم ( شمشیر مخفی ، دو تا شمشیر ، چهار تا تپانچه و شاید بیشتر ! ) .

شما همانند قسمت قبلی بازی قادر به هدایت کشتی هستید . ممکن است در قسمت ، شنا کردن در دریا کمی متفاوت تر باشد . در تریلر این بازی به جزئیات ( مثل حرکت چشم ها و موها ) نسبت به قسمت های قبلی توجه بیشتری شده بود و کیفیت کلی بهتر بود امیدوارم این قسمت از نظر داستانی قوی باشد و از نظر گرافیکی هم بازیکن را به بازی جذب کند .

این بازی در اول نوامبر در دنیا منتشر خواهد شد . شما هم اکنون می توانید این بازی را برای کامپیوتر با قیمت 39.99 پوند و برای کنسول های PS3 ، Xbox و Wii U با قیمت 54.99 پوند پیش خرید کنید .

مشاهده تریلر این بازی از وبسایت یوتیوب

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 5 دیدگاه
  1. اجب چیزیه باید خیلی جزاب باشه 🙂 ولی من دارم از حرس میمیرم چون نمیتوانم assassins creed trainny of king washangton رو بازی کنم چون بازیش جوری نیست که بشه دانلود یا از مغازه خرید و فقط میشه اورجینال ان را خرید 🙁

    1. طاها میشه اونی که گفتی رو دانلود کرد کهه همون دی ال سی هستش واست سایتشو میدم که هبتونی دانلودش کنی 1 گیگ هستش من بازی کردم خیلی جالب نبودش

      http://thepiratebay.se/torrent/8163288/Assassin_s_Creed_3_-_Tyranny_Of_King_Washington-P2P

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *