شروع حملات سایبری گسترده گروه انونیموس به کره شمالی

شروع حملات سایبری گسترده گروه انونیموس به کره شمالی
  • 1392/1/19
  • علیرضا
  • 2

images

گروه انونیموس بزرگترین گروه هکری دنیاست که به صورت غیر متمرکز فعالیت می کند . یعنی اعضای آن در یک منطقه جغرافیایی خاص حضور ندارد . هر کسی می تواند عضو گروه انونیموس شود . این گروه هر از گاه در اعتراض به موضوعی خاص که بیشتر شامل مسائل بشر دوستانه می شود ، اقدام به هک کردن وبسایت ها می کند .

این بار نیز کشور کره شمالی هدف حملات انونیموس واقع شده است . بسیاری از وبسایت ها و حتی اکانت های رسمی توییتر و فلیکر حکومت کره شمالی در اختیار گروه انونیموس قرار گرفته است . عملیات این گروه ” عملیات آزادی کره ” نام گرفته است و از طریق شناسه کاربری @uriminzok می توان به آخرین اخبار هک های انونیموس دسترسی پیدا کرد . همچنین در صفحه فلیکر دولت کره شمالی نیز تصاویر و شعارهای گروه انونیموس به چشم می خورد .

uriminzok

البته هفته گذشته نیز گروه انونیموس در واکنش به تهدیدات هسته ای کره شمالی ، حدود 15 هزار کلمه عبور مربوط به یکی از مهمترین وبسایت های خبری و دولتی این کشور را در اینترنت منتشر کرد . هکرهای انونیموس ادعا می کنند که برخی از هکرهای درون مرزی به این گروه کمک کرده اند تا حملات دقیق تر و بهتری را به وبسایت ها دولتی انجام دهند .

هکرهای انونیموس خواستار برکناری کیم جونگ اون ، استقرار دموکراسی و دسترسی به اینترنت آزاد در کره شمالی می باشند . همچنین این گروه به دولت کره شمالی اینگونه هشدار داد : ” ما اول داده های شما را پاک می کنیم و سپس حکومت دیکتاتوری تان را نابود خواهیم کرد .”

همچنین از طریق هشتگ #opFreeKorea می توانید آخرین اخبار مربوط به هک های انجام شده را مشاهده کنید .

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. اگه اینکارو کرده باشن قابل احترامه…هر چند شخصا کار مخربی ازین گروه ندیدم…اکثرا هکهای اعتراضی کردن….راستی مگه مردم فلک زده کره شمالی اینترنتم دارن؟؟؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *