افزونه سفارشی کردن ظاهر فایرفاکس

افزونه سفارشی کردن ظاهر فایرفاکس
  • 1392/1/24
  • سعيد
  • 2

یکی از ویژگی های فایرفاکس دسترسی به برنامه ها و ابزارهای جانبی از طریق نصب افزونه (extension) است. افزونه های شبکه های اجتماعی, خبر خوان ها, عکس, بازی و سرگرمی ها, مدیریت دانلود , و بسیاری دیگر از دسته بندی ها با نصب و اضافه شدن به فایرفاکس خدمت های مختلفی را برای شما به ارمغان می آورند.  در این مقاله می خواهم یک افزونه بسیار جذاب و شیک برای سفارشی کردن ظاهر مرورگر فایرفاکس به شما معرفی کنم.

Picture1

افزونه Stratiform برای کسانی طراحی شده است که می خواهند بدون نصب تم های فایر فاکس ظاهر آن را بر طبق سلیقه خود شخصی سازی کنند.شما با نصب Stratiform قادر هستید رنگ هر آنچه که در فایرفاکس می بینید را تغییر دهید. طراحی سبک مترو ویندوز 8 این افزونه حتما نظر شما را جلب خواهد کرد.

Untitled

شروع به نصب Stratiform

در حالی که فایرفاکس شما باز است به صفحه افزونه ها مراجعه کنید و Stratiform  را نصب کنید. کافی است بر روی گزینه Add To Firefox کلیک نمایید. بعد از چند ثانیه افزونه Stratiform بارگیری و بر روی فایرفاکس نصب می شود.البته برای شروع کار باید مرورگر را مجدد راه اندازی کنید.

همینطور که گفتم مشاهده طراحی ساده و زیبای برنامه به سبک مترو برایتان جالب برانگیز است. تنظیمات کلی برنامه به 5 بخش تقسیم بندی می شود:

saeed.najaran .Stratiform firefox

Styles

در این قسمت شما می توانید سبک نمایشی نوار منو , دکمه ها, آیکون و سربرگ ها را تنظیم و مشخص کنید. البته 6 سبک پیش فرض برای انتخاب نیز در دسترس است.

saeed.najaran .Stratiform2 firefox

Colors

این قسمت امکان تغییر رنگ هر بخش مرورگر را برای شما فراهم می سازد. بعد از انتخاب سبک نمایشی از قسمت قبلی قادر هستید رنگ مربوط به هر آیتم را نیز تغییر بدهید. هر رنگی را که کلیک کنید فورا به ظاهر مرورگر اعمال می شود.

Settings

این بخش تنظیمات جالبی را در اختیار شما قرار می دهد. مانند تغییر اندازه نوار آدرس, دکمه ها و تب ها با چند کلیک ساده.

saeed.najaran .Stratiform3 firefox

Stratiform

تغییر ظاهر و پیش فرض کردن تنظیمات خود افزونه در این قسمت در دسترس است.

Presets

در بخش آخر چند تم از پیش تنظیم شده وجود دارد که شاید نظر شما را جلب کند.

پیشنهاد می کنم این افزونه را برای جذاب کردن فایرفاکس خود نصب کنید. همچنین می توانید سایت دنیای افزونه را برای دریافت دیگر ابزارهای مورد نیاز خود مشاهده کنید.متشکرم.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. مطلب جالبی بود ، من که واقعا استفاده کردم ، از نویسنده این مطب هم تشکر میکنم .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *