بهبودهای گوگل کروم برای سازمان ها و شرکت ها

بهبودهای گوگل کروم برای سازمان ها و شرکت ها
  • 1392/1/29
  • علیرضا
  • 1

chrome for bussines

نمی دانم چقدر با برنامه های شرکت گوگل برای سازمان ها و شرکت های کوچک و بزرگ آشنایی دارید . مثلا سرویس جی میل که با قابلیت های مختلفی برای سازمان ها ارائه می شود و یا سایر وب اپلیکیشن های گوگل که قابلیت استفاده در شرکت ها را دارا هستند . آیا با مرورگر کروم که مخصوص سازمان ها ارائه می شود آشنایی دارید ؟ اکنون به صورت خلاصه به نسخه سازمانی این مرورگر اشاره ای کوتاه خواهیم داشت .

پس از اینکه مرورگر کروم در سال 2008 به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار گرفت و مسیر صعودی خود را طی کرد ، در اواخر سال 2010 و هنگامی که کروم 120 میلیون کاربر داشت ، گوگل تصمیم گرفت تا نسخه دیگری از مرورگر خود که قابلیت های دیگری داشت را در اختیار سازمان ها قرار دهد . در واقع این نسخه از مرورگر کروم برای متخصصان و تیم مدیریتی IT سازمان ها طراحی شده است . قابلیت پیکربندی گسترده ، این امکان را به مدیران IT شرکت ها می داد تا کنترل خوبی روی سایر سیستم ها داشته باشند و همچنین از مرورگر بسیار عالی ، سریع و امن گوگل نیز استفاده نمایند .

اما چند روز پیش وبلاگ گوگل کروم در پستی به بهبودهای نسخه سازمانی این مرورگر اشاره ای داشت . اگر شما هم جزو مسئولین IT یک سازمان هستید ، شاید بهتر باشد تا پایان این مطلب با ما همراه باشید ……

1- سوئیچ اتوماتیک بین کروم و مرورگرهای دیگر : ممکن است برخی از وب اپلیکیشن های سازمان شما برای مرورگرهای قدیمی تر طراحی شده باشند و امکان اجرا شدن با کروم برای آنها میسر نباشد . مدیر IT سازمان شما می تواند به راحتی کروم را به شکلی پیکربندی کند تا به صورت اتوماتیک به یک مرورگر جایگزین و سازگار سوئیچ کند .

2- انجام تنظیمات و پیکربندی ها و همسان سازی روی سایر کامپیوترها : این مورد هم یکی دیگر از مزیت های نسخه سازمانی کروم است . به عنوان مثال فرض کنید که شرکت شما از اپلیکیشن های گوگل به منظور تجارت و آموزش استفاده می کند . مدیر IT سازمان شما می تواند یک بار اپلیکیشن ها ، پوسته مرورگر ، بوکمارک ها و سایر موارد پیشفرض را انتخاب کند تا بین همه کامپیوترهای سازمان همسان سازی انجام شود . همچنین بیش از 100 تنظیم مختلف در نسخه سازمانی کروم پشتیبانی می شود که همه این تنظیمات نیز قابلیت سینک شدن را دارا می باشند . حتی زمانی که در منزل باشید ، می توانید با استفاده از اکانت کاری خود وارد کروم شده و به اطلاعات مورد نظرتان که در کامپیوتر سازمان وجود دارد دسترسی پیدا کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبلاگ سازمانی گوگل مراجعه کنید .

نسخه سازمانی کروم نیز از اینجا قابل دانلود می باشد .

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *