قابلیت تایید دو مرحله ای به زودی برای توییتر راه اندازی خواهد شد

قابلیت تایید دو مرحله ای به زودی برای توییتر راه اندازی خواهد شد
  • 1392/2/9
  • علیرضا
  • 0

twitter-new-logo1-1024x576

پس از اینکه اکانت خبرگذای آسوشیتدپرس هک شد و خبر بمب گذاری در کاخ سفید مورد توجه کاربران عادی قرار گرفت ، توییتر به فکر افتاد تا سیستم تایید دو مرحله ای را برای اکانت های کاربران خود فعال کند . حالا با توجه با گفته های وبسایت Wired ، این سیستم در توییتر در حال پشت سر گذاشتن آخرین مراحل تست داخلی است و به نظر می رسد به زودی در اختیار کاربران قرار گیرد .

اگر خبرهای مربوط به توییتر را دنبال کرده باشید ، حتما می دانید که این شرکت در ماه فوریه ، آگهی استخدام یک مهندس نرم افزار را منتشر کرده بود و فرد استخدام شده باید روی ایجاد یک سیستم احراز هویت چند-فاکتوری کار می کرد .

البته Wired اشاره می کند که راه اندازی یک سیستم تایید دو مرحله ای برای توییتر کار چندان ساده ای نیست . به این خاطر که یک اکانت توییتر ممکن است که توسط چند نفر مدیریت شود و مسلما هر کسی دستگاه منحصر به فرد خود را خواهد داشت . بنابراین نمی توان کدهای تایید را به همه دستگاه های متصل شده به آن اکانت ارسال کرد . بنابراین باید راه کاری ارائه شود تا همه کسانی که یک اکانت توییتر را مدیریت می کنند ، بتوانند از سیستم تایید دو مرحله ای استفاده کنند .

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *