اطلاعاتی در مورد نسخه جدید Call of Duty

اطلاعاتی در مورد نسخه جدید Call of Duty
  • 1392/2/10
  • علیرضا
  • 0

Call-of-Duty-Ghosts-Will-Have-New-Game-Engine-Developed-by-Infinity-Ward-2

اگر شما هم یکی از طرفداران بازی ندای وظیفه هستید ، شاید کسب اطلاعات در مورد نسخه جدید این بازی برای تان جالب باشد . پس با ما همراه باشید ….

اولین چیزی که باید مد نظر داشته باشید این است که هنوز شرکت اکتیویژن و یا هیچ توسعه دهنده دیگری این خبر را تایید نکرده است اما شایعات پیرامون این بازی می گویند که نسخه جدید ندای وظیفه با استفاده از یک موتور جدید تولید خواهد شد . البته در روز 7 فوریه سال جاری ، شرکت اکتیویژن که ناشر این بازیست ، به نسخه ای از ندای وظیفه اشاره کرده بود که در سه ماه چهارم امسال عرضه خواهد شد . همچنین طراحی جدیدی نیز برای تجربه بهتر از یک بازی اول شخص تیراندازی انجام گرفته است .

توضیحات رسمی از Tesco States نشان می دهد که نام نسخه جدید Call of Duty: Ghosts می باشد و گیم پلی این بازی به صورت کلی بر پایه یک داستان ، شخصیت ها و تنظیمات جدید ساخته شده است که همه این موارد توسط موتور جدید پیاده سازی می شوند . توسعه دهنده این بازی نیز اینفینیتی وارد خواهد بود . هچنین شایعاتی وجود دارد که ممکن است به مناسبت ده سالگی این بازی و انتشار نسخه دهم آن ، دو شرکت اینفینیتی وارد و تری آرک با هم این بازی را توسعه دهند . البته جواب اکتیویژن واضح نبود و تنها گفت که ممکن است این اتفاق رخ دهد .

انتظار می رود که بهبودهایی در حالت چند نفره این بازی که بسیار پرطرفدار می باشد نیز انجام شود . همچنین به نظر می رسد که این بازی برای پی سی ها ، کنسول های خانگی فعلی ، ایکس باکس 720 و پلی استیشن 4 عرضه شود . اما با توجه به صفحه ویکیپدیای نسخه جدید ندای وظیفه ، احتمالا دارندگان کنسول Wii U نیز می توانند این بازی را اجرا کنند .

منابع 12

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *