معرفی Secure Virtual Desktop

معرفی Secure Virtual Desktop
  • 1392/2/11
  • ITTeach
  • 0

SVD

پیش از این در سایسک به معرفی Security Score و Meta-Scan از محصولات امنیتی رایگان شرکت OPSWAT پرداختیم. این بار به معرفی SVD می پردازیم.

از برنامه (Secure Virtual Desktop (SVD برای ایمن نگه داشتن هویت و داده حساس تان در همه کامپیترها استفاده کنید. SVD با عمل به عنوان یک غلاف نامرئی، باعث می شود که شما برای سایت هایی که بازدید می کنید گمنام باشید و وقتی که جلسه شما تمام می شود همه ردهای فعالیت شما را پاک می کند.

از SVD برای جلوگیری از نشت داده حساس استفاده کنید

وقتی که از یک کامپیوتر استفاده می کنید، خواه لپ تاپ خانگی باشد یا اینکه کامپیوتر یک دوست یا یک ترمینال عمومی در فرودگاه، کتابخانه یا کافی نت باشد بدون آگاهی شما رد های زیادی از فعالیت شما پشت سرتان باقی می ماند. حتی یک کاربر کامپیوتر پیشرفته و ماهر هم ممکن است شواهدی از داده را باقی بگذارد که توسط کاربر بعدی کامپیوتر دیده می شود. SVD برای شما محیطی امنی برای دسترسی به داده محرمانه و حساس فراهم می کند. شما می توانید فایل ها را دانلود و ویرایش کنید فایل های جدیدی ایجاد کنید و فایل های موجود را ویرایش کنید و وقتی که شما از جلسه SVD امن خارج می شوید همه تغییرات پاک می شوند.

از SVDبرای مرور خصوصی و گمنام استفاده کنید.

علائم ثبت شده زیادی از فعالیت های شما در وب در کامپیوترتان  و بوسیله سایت هایی که بازدید می کنید ذخیره می شوند تا هم سرعت مرور شما افزایش پیدا کند و هم تحویل اطلاعات متناسب ساده تر شود. وقتی که می خواهید گمنام باقی بمانید یا وقتی که به اطلاعات حساسی دسترسی دارید از SVD استفاده کنید تا مطمئن شوید که فعالیت های شما ذخیره نمی شود. SVD با استفاده از یک پروکسی آدرس IP شما را مخفی می کنید به طوری که فعالیت های شما دیگر با هویت واقعی شما مرتبط نمی شود (تا وقتی که در سایت هایی مثل گوگل لاگین نکرده باشد). بعلاوه کوکی ها، تاریخچه مرورگر، پرونده های مرورگر اضافی هم از در زمان خروج شما از SVD از کامپیوترتان پاک می شود

از SVD برای دسترسی به سیستم های SaaS  و CRM  شرکتی استفاده کنید

داده شرکتی ذخیره شده در برنامه های وب در دسترس کارمندان در هر دستگاهی در هر نقطه ای است. در حالیکه کارمندان می توانند از دمو در این سایت برای دسترسی ایمن به داده راه دور استفاده کنند، تنظیمات اجرا شده و محدودیت زمان جلسه ممکن است اجازه بهره وری بهینه را ندهد. فراتر از دموی در دسترس در سایت، می توان مجوز SVD را به دست آورد تا راه حل های سفارشی برای دسترسی به داده حساس ایجاد کند. مدیران قادر به کنترل تنظیماتی مثل اینکه کدام برنامه ها اجازه دارند در محیط ایزوله اجرا شوند و اینکه کدام قابلیت ها درجلسه غیر فعال هستند می باشند و اینکه آیا رمزنگاری یا پروکسی ها باید پیکر بندی شود یا خیر. تنظیمات زیاد دیگری هم وجود دارد۰

برای یادگیری بیشتر در مورد تنظیمات SVD این آدرس را ببینید.

http://www.opswat.com/products/secure-virtual-desktop

برگرفته از  سایسک

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *