معرفی 3 نرم افزار آموزشی ویندوز 8

معرفی 3 نرم افزار آموزشی ویندوز 8
  • 1392/3/2
  • سهیل دارائی
  • 0

win8

ویندوز 8 هنوز یک که هنوز است یک سیستم عامل جدید به حساب می آید.با اینکه از تاریخ عرضه ویندوز 8 در بازار جهانی مدتی است که می گذرد ؛ اما هنوز افرادی هستند که به سراغ این ویندوز نرفته اند.اگر شما از آن گروه از افرادی هستید که در کار با ویندوز 8 آماتور و تازه کار هستید و به دنبال یادگیری این ویندوز هستید ؛ امروز قصد دارم تا سه نرم افزار مفید در جهت یادگیری آموزش های لازم ویندوز 8 را برایتان معرفی کنم.ویندوز 8 مجهز به یک فروشگاه است که داخل آن انواع و اقسام نرم افزارها برای دانلود و استفاده به چشم می خورد.داخل این فروشگاه مجازی برنامه های متنوع و متعددی در راستای آموزش کار با ویندوز 8 موجود است.

Windows-8-Handbook-e1365439488563

“Windows 8 Handbook” عنوان نرم افزاری است که مقالات و آموزش های لازمه برای ویندوز 8 را به همراه ویدئوهای آموزش در اختیار شما می گذارد.آموزش هایی که داخل این نرم افزار گنجانده شده اند ؛ کوتاه و کاربردی می باشند.این نرم افزار بخش های مختلف ویندوز 8 مانند میانبرهای مهم صفحه کلید ؛ ژست ها و مانورهای حرکتی موس و تاچ و … را به شما معرفی کرده و با روشی آسان به آموزش شما می پردازد.

Windows-8-Handbook-Details-e1365439541438

علاوه بر این ؛ “Windows 8 Handbook” برای پیش نمایش مقاله ها یک تصویر بند انگشتی یا همان “Thumbnail” قرار داده است. فراگیری موضوعات و دامنه آموزش های این نرم افزار مثال زدنی است ! از تنظیمات اصلی سیستم عامل تا مدیریت و کار با برنامه ها را به شما می آموزد.زمانی که شما بر روی هر تصویر بند انگشتی کیلیک می کنید ؛ به صورت خودکار یک صفحه حاوی جزئیات و خلاصه مقاله انتخابی از سوی شما نمایش داده می شود.نرم افزار  “Windows 8 Handbook” یکی از بهترین و مناسب ترین منابعیست که شما می توانید در یادگیری ویندوز 8 داشته باشید.

Learn-Windows-8-e1365439609596

در نگاه اول که از نرم افزار “Learn Windows 8″ استفاده می کنید ، در ضمیر ناخود آگاه خود به این فکر می کنید که چقدر این نرم افزار مشابه نرم افزار ” Windows 8 Handbook ” است ! اما باید بگویم که نرم افزار “Learn Windows 8” محیطی ساده تری دارد.این نرم افزار بر خلاف نرم افزار قبلی که معرفی کردم ؛ به صورت گام به گام شما را آموزش می دهد. در این نرم افزار ، آموزش های قسمت های جزئی تر ، حذف گشته و فقط سعی شده تا فوکوس وتمرکز اصلی نرم افزار “Learn Windows 8”  بر روی قسمت های مهم  و ضروری باشد.

Learn-Windows-8-Details-e1365439662337

شاید بتوان گفت که نقطه عطف نرم افزار “Learn Windows 8” ؛ تمرکز بر روی آموزش گام به گام ( مرحله به مرحله ) می باشد.البته هیچ اجباری در گذراندن هر مرحله نیست و اگر شما مرحله ای را از قبل بلد بوده اید می توانید به راحتی ، آن مرحله را پشت سر گذارید و وارد آموزش مرحله بعد گردید.جالب است بدانید که در هر آموزش تعبیه شده ؛ شما یک استاد راهنما دارید ! به نظرم تجربه یادگیری ویندوز 8 بوسیله نرم افزار “Learn Windows 8” تجربه شیرینی است.

در نام این نرم افزار واژه کامل (“complete”) به کار رفته است و واقعا هم به معنای کلمه ؛ این نرم افزار به آموزش جزئیات کامل ویندوز 8 پرداخته است.موضوعات مختلف با عناوین آموزشی برای شما چیده شده اند که شما با انتخاب هر کدام از آن ها ؛ از توضیحات و راه کارهای کاملی بهره مند خواهید شد.گفتنی است که علاوه بر متن کامل هر آموزش ؛ ویدئو های آموزشی نیز برای هر موضوع تعبیه شده است که کاملا کاربردی هستند.

Windows-8-Complete-Guide-e1365439714250

جالب است بدانید که در کنار آموزش ها ؛ بخش مجزایی وجود دارد که به نمایش تازه ترین اخبار فناوری می پردازد.بخشی که کاربران خاص خودش را دارد و جالب نیز به نظر می رسد.

7-Tutorials

7Tutorialsمخزنی از آموزش های کار با ویندوز 8 است.نقطه عطف آن ؛ این است که فقط محدود به ویندوز 8 نمی باشد.شما برای استفاده از 7Tutorials ؛ می توانید آن را بر روی ویندوز 7 ؛ ویندوز فون ؛ مک یا لینوکس هم اجرا نمایید.این نرم افزار هم ؛ موضوعات آموزشی فرعی را از موضوعات آموزشی اصلی جدا کرده است.خیلی ها 7Tutorials ؛ به جای اینکه بیشتر ، یک نرم افزار بدانند ؛ آن را همانند یک وب سایت یا وبلاگ اینترنتی قلمداد می کنند.

 7-Tutorials-Details-e1366906718243

سه نرم افزار جهت آموزش هرچه بهتر ویندوز 8 را معرفی کردم.هر سه نرم افزار در عین کثرت وحدت ؛ دارای سبک آموزشی خاص خود هستند.انتخاب با شماست.هرکدام را که بهتر تشخیص داده اید استفاده نمایید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *