سدا، آموزشگاهی مجازی برای یادگیری موسیقی

سدا، آموزشگاهی مجازی برای یادگیری موسیقی
  • 1392/3/12
  • محسن پاك نيت
  • 0

اگر شما به یادگیری موسیقی علاقه مند هستید ولی بنا به دلایلی امکان حضور در کلاس های آموزش موسیقی را ندارید، یکی از روش های یادگیری ساز مورد علاقه تان، استفاده از روش های مجازی است. روش هایی همچون استفاده از دی وی دی یا سایت های آموزشی در این حوزه و نظایر اینها.

یکی از سایت هایی که می توانید به طور مجازی شروع به یادگیری موسیقی کنید، سایت مرکز موسیقی سدا است.

www.sadda.ir

هدف از راه اندازی سایت مرکز موسیقی سدا که با همکاری مدرسان و علاقمندان موسیقی صورت گرفته است، آموزش رایگان و مجازی موسیقی به افرادی است  که دسترسی آسان به منابع موسیقی ندارند و می خواهند آموزش های موسیقی را بصورت مجازی دنبال کنند. در حال حاضر دوره های این سایت به صورت مجازی و رايگان در این مرکز تهیه و به علاقمندان موسیقی عرضه می شود.

برای دسترسی به منابع موجود در سایت به راحتی می توان از منوی بالای صفحه به بخش هایی همچون “یادگیری مجازی سازها” و “آکادمی مجازی موسیقی” دسترسی پیدا کنید و از مطالب آموزشی مربوط به هر بخش و یا ساز استفاده نمائید.

در خصوص مدرسان این مرکز نیز باید بگوئیم که هریک از مدرسان سابقه چندین سال تجربه آموزش و نوازندگی داشته و بعضا دارای کتاب و متد آموزشی نیز می باشند و با خیال راحت می توانید از آموزش های ارائه شده استفاده ایشان کنید، در ضمن از این لینک می توانید رزومه اساتید این مرکز رو ببینید.

در این سایت  یازده ساز مختلف آموزش داده می شود که هر درس شامل متن درس، کلیپ آموزشی هر درس و پرسش و پاسخ انتهای درس می باشد.

در کنار آموزش مجازی سازها، بخشی نیز با عنوان “آکادمی مجازی موسیقی” وجود دارد که مطالبی همچون تئوری موسیقی، سبک شناسی،تئوری موسیقی سنتی ایران و سازشناسی، می تواند منابع غنی از اطلاعات در حوزه آموزش موسیقی را به علاقه مندان ارائه دهد.

sadda

​در کنار آموزش آنلاین موسیقی ​در این سایت یک فروشگاه اینترنتی نیز وجو دارد تا اگر نیازی به منابع آموزشی موسیقی ​داشتید و یا در آغاز کار هستید و می خواهید یک ساز مشقی تهیه کنید، بتوانید براحتی سفارش داده و با پست یا ایمیل در منزل تحویل بگیرید.

نکته جالب این فروشگاه این است که در کنار محصولات پولی، کلی محصول رایگان از دفتر نت گرفته تا نرم افزارهای مرتبط با موسیقی نیز موجود است که اگر به سبد خریدتون اضافه کنید و فرایند سفارش رو کامل کنید، بدون دریافت هزینه به ایمیل شما  ارسال میشه، دیدنش خالی از لطف نیست.

در کنار بروزرسانی درس ها در سایت، این درس ها و آموزش ها از طریق شبکه های اجتماعی و بصورت روزانه اطلاع رسانی گسترده می شوند و اگر در این شبکه ها عضو هستید، می توانید پیج فیسبوک و گوگل پلاس سایت را دنبال نموده و یا کانال این سایت را دو شبکه ویدئوئی آپارات و یوتیوب دنبال کنید. 

در نهایت اگر بخاطر گرفتاری های روزمره یادتون بره که به سایت سربزنید، می​ توانید با اعلام اطلاعات ارتباطی خود شامل شماره موبایل، ایمیل و رشته مورد علاقه خودتون از این لینک  ،از آخرین بروزرسانی ها و آموزشها مطلع شوید.

مرکز آموزش موسیقی سدا

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *