آموزش حذف دستی پسوردهای ذخیره شده Safari در سیستم عامل مک

آموزش حذف دستی پسوردهای ذخیره شده Safari در سیستم عامل مک
  • 1392/3/21
  • مهدي ده نبي
  • 0

در کلاس های قبلی آموزش سیستم عامل مک ، با آموزش های ( به اشتراک گذاری فایل بین مک ها توسط AirDrop | نحوه شناسایی و پاک کردن موزیک های هم نام | اتصال و تنظیم دسته XBOX برای بازی در محیط سیستم عام مک | ارسال iMSG در نرم افزار Contacts در مک ها ) در خدمت شما کاربران خوب گویا آی تی بودیم .

در این آموزش میخواهیم با هم روش حذف دستی پسوردهای ذخیره شده در نرم افزار Safari واقع در سیستم عامل مک را مرور کنیم و یاد بگیریم …

نرم افزار و در واقع مرورگر سافاری که به صورت پیش فرض در سیستم عامل های مک موجود هست ، با بهره گیری از قابلیت iCloud Tabs یکی از بهترین مرورگرهای دنیای اینترنت به شمار میره . به وسیله قابلیت iCloud Tabs میتونید تب هایی که به عنوان مثال در آِفون ، آی پد یا آیپاد تاچ خود باز کردید رو ذخیره کنید و ادامه اونارو در سایر دستگاه ها مانند مک ، آیفون ، آی پد یا آیپاد تاج دنبال کنید .

مرورگر سافاری مانند سایر مرورگرها ، قابلیت ذخیره پسوردها برای سایت ها و فرم های مختلف رو در اختیاز شما میذاره . اما بعضی مواقع پیش میاد که شما ناخواسته پسوردهاتون رو تو سایت یا سایت های مختلف ذخیره میکنید . برای این منظور راهکاری وجود داره که میتونید اونارو حذف کنید و خیالتون از بابت سوء استفاده از اطلاعات تون راحت باشه . تو این آموزش قصد داریم این کار رو با هم یاد بگیریم . پس با ما همراه باشید …

1 – ابتدا مرورگر سافاری رو باز کنید

safari_passwords_screens_1

2 – از قسمت نوار وضعیت سیستم عامل ، روی Safari و سپس روی Preferences کلیک کنید

safari_passwords_screens_2

3 – در قسمت بالایی پنجره باز شده روی Passwords کلیک کنید

safari_passwords_screens_3

4 – در این قسمت لیستی از پسوردهای ذخیره شده در مرورگر سافاری رو مشاهده خواهید کرد . فقط کافی است گزینه ( یا گزینه های ) مورد نظر تون رو انتخاب کنید و از قسمت پایین روی Remove کلیک کنید .

safari_passwords_screens_4

همچنین میتونید با کلیک روی Remove All ، تمامی پسوردهای ذخیره شده رو حذف کنید .

نکته : هنگام حذف موارد دقت لازم رو داشته باشید . چون بعد از حذف شدن ، قابلیت بازگشت وجود نخواهد داشت .

از قسمت ، میتونید برای دسترسی به پسوردهای فراموش شده نیز استفاده کنید .

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *