عرضه بازی Man Of Steel برای اندروید و iOS – در نقش سوپرمن به دیگران کمک کنید

عرضه بازی Man Of Steel برای اندروید و iOS – در نقش سوپرمن به دیگران کمک کنید
  • 1392/3/24
  • امیر امام جمعه
  • 0

هر بار که یک فیلم دارای ابر قهرمان بر روی پرده نقره ای ظاهر میشود ، کاربران انتظار بازی جدیدی را نیز خواهند داشت. یکی از همین عنوان ها که به تازگی توسط شرکت Warner Bros عرضه شده به دنیای اندروید و iOS قدم گذاشته است. نام این بازی Man of Steel می باشد که هم اکنون بر روی App Store و Play Store قرار گرفته و دارای نسخه های جداگانه ای برای آیفون و آیپد میباشد.

gsmarena_001

بازی به صورت سوم شخص است و شما در نقش سوپرمن به ایفای وظیفه می پردازید تا دشمنان خود را شکست دهید. گیم پلی بازی شباهت بسیاری به Infinity Blade دارد. شما باید انگشت خود را بر روی صفحه بکشید تا به دشمنان حمله کنید و کلید هایی را فشار دهید تا از ضربات آنها جلوگیری نمایید. وقتی که یک حریف را شکست دادید به سراغ نفر بعدی می روید و بازی به همین روال تا پایان ادامه دارد. داستان بازی نیز تقریبا به فیلم آن شباهت دارد.

نسخه آیفون بازی دارای قیمت 2.99 دلاری میباشد و خوشبختانه نسخه ای مجزا نیز برای آیپد فراهم شده است که 4.99 دلار قیمت دارد. بر روی سیستم عامل اندروید نیز بازیکنان باید مبلغی مشابه با کاربران آیپد بپردازند. هم چنین قابلیت خرید مواردی در داخل خود برنامه وجود دارد. اگر قصد خرید بازی ها را دارید می توانید از طریق سه لینک قسمت پایین اقدام کنید.

iPhone | iPad | Android

+ منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *