Office 365 به آیفون آمد

Office 365 به آیفون آمد
  • 1392/3/24
  • امیر امام جمعه
  • 1

بالاخره مایکروسافت تصمیم گرفت کمی با iOS مدارا کند و نسخه از مجموعه برنامه های آفیس خود را برای این سیستم عامل عرضه نماید. Office 365 که یکی از نسخه های آن می باشد برای آیفون عرضه شده است ولی در حال حاضر برای دیگر دستگاه های مبتنی بر iOS مانند آیپد در دسترس نمی باشد. این برنامه در حال حاضر به صورت رایگان بر روی App Store قرار گرفته است و کاربران می توانند آن را دانلود کنند. با نصب آن بر روی گوشی آیفون خود قابلیت دسترسی به فایل های ورد ، اکسل و پاورپوینت را خواهید داشت. هم چنین امکان ایجاد یک فایل ورد یا اکسل نیز در داخل خود گوشی فراهم آمده است.

office_365_iphone_0

برای دسترسی به فایل های خود می توانید از فضاهای ذخیره ابری همانند SkyDrive و SharePoint استفاده کنید. علاوه بر آن ، فایل های اخیری که بر روی رایانه با آنها کار کرده اید از طریق سرویس های ابری بر روی آیفون شما نیز ظاهر می شوند. در سوی دیگر اگر فایلی از طریق ایمیل به شما ارسال شده باشد به راحتی آن را دریافت کنید و مشاهده نمایید. در تمام سه نوع فایل موجود در برنامه علاوه بر متن ها ، انیمیشن ها و تصاویر به همراه جدول ها قابل مشاهده می باشند. نظرات و توضیحات مربوط به فایل های ورد و اکسل نیز نمایان می باشند. البته قابلیت ویرایش فایل ها کمی محدودتر است و امکانات زیادی را دارا نمی باشد.

office_365_iphone_4

برای به اشتراک گذاری فایل ها نیز از طریق ایمیل یا سرویس های ابری می توان اقدام کرد. البته اگر تمایل داشته باشید می توانید یک فایل را بر روی آیفون خود ذخیره کنید و به صورت آفلاین آن را ویرایش نمایید. تغییرات اعمال شده بر روی فایل مورد نظر در اتصال بعدی به اینترنت بر روی شبکه ذخیره خواهند شد.

در گذشته مایکروسافت در عرضه برنامه های خود برای iOS کمی تعلل ورزیده است و Office 365 یکی از بزرگ ترین گام های این شرکت برای ارائه امکانات خود به کاربران iOS می باشد. احتمال می رود قدم بعدی نیز ارائه برنامه برای دستگاه های آیپد باشد. با این وجود کاربران بیشتری ترغیب می شوند تا لپتاپ های خود را در خانه رها کنند و به استفاده از تبلت ها و گوشی های هوشمند روی آورند. قیمت Office 365 نیز برای هر ماه 9.99 دلار می باشد و اگر قصد استفاده از آن برای مدت یک سال را دارید باید مبلغ 99.99 را پرداخت نمایید.

+ منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *