معرفی بازی Bee Movie

معرفی بازی Bee Movie
  • 1392/3/26
  • روزبه رضوی
  • 0

 عنوان بازی: Bee movie game

توسعه دهنده: Activision

پلتفرم: Xbox 360 , Wii , Nintendo DS , PlayStation 2 , Windows

bee

اين بازي بر اساس انيميشني محصول كمپاني دريم‌ورك و با همين نام ساخته شده. بازی Bee در تاريخ 30 اكتبر 2007 براي ويندوز رونمايي شد كه بعدها شركت مربوطه نسخه‌های ويژه‌ی اكس‌باكس و پلتفرم‌های ديگر را در سال‌های بعد عرضه كرد.

شخصيت اصلي اين بازی و انيمشين زنبور عسلی به اسم بری بنسون است كه بعد از اولين سفرش به خارج كندو با حقايقی راجع انسان‌ها و نحوه‌ی استفاده‌ی آن‌ها از عسل روبرو شده و تصميم می‌گیرد ساير زنبورها را از اين موضوع با خبر كند و با با تمام انسان‌ها بر سر عسل ، كه با ارزش‌ترين چيز براي آن‌هاست بجنگد.

در حين اين بازی مخاطب مي‌تواند زندگي بری را در كندوی عسل دنبال كند. بازی از قسمت‌های مختلفی تشكيل شده و مراحل با توجه به داستان انيميشن چيده شدند. اين بازي از چند مينی‌گيم درون خود هم تشكيل شده كه اين قابليت را به مخاطب مي‌دهد تا بتواند فعاليت‌هايی كه زنبورها درون كندو انجام ميدهند را تجربه كند.

با اينكه رده‌ی سني اين بازي براي مخاطبان 8 تا 12 سال می‌باشد ولي به علت گرافيک زيبا و جذاب حتي مخاطبان بالاتر از سن ذكر شده هم از اين بازي استقبال كردند و اين موضوع باعث موفقيت بيشتر اين بازي شد. اين بازي هم اكنون در آمازون براي پلتفرم هاي مختلف در دسترس بوده و مخاطبان زيادی را روزانه جذب خود می‌کند.

اين بازي در رده‌بندی گيم زون نمره 70 را كسب كرده‌ است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *