امیر حسین ادیب هستم ( رپرتاژ آگهی )

امیر حسین ادیب هستم ( رپرتاژ آگهی )
  • 1392/3/27
  • علیرضا
  • 1

یکی از جذابیت های دنیای زیبای نت ، جستجوی هر چیزی که به فکرمان می رسد بوده و با گستردگی بی حد آن امکان ندارد تا مطلبی را با توجه به جستجوی انجام شده نیابیم.اما همین زیبایی همیشه بهترین انتخاب برای رسیدن به پاسخ های مورد جستجو نیست و ممکن است به جواب های مختلفی برسیم که نه تنها جوابگوی سوالات پیش آمده نیست بلکه گمراه کننده نیز می باشد. حال تصور کنید در چنین شرایطی یک مشاور خوب ، پاسخگوی سوالات شما برای رسیدن به بهترین نتیجه در کنارتان و در همین دنیای زیبای نت باشد .

آقای ادیب کیان سایتی را طراحی کرده اند که با مشاوره های خوب خود پاسخگوی سوالات شما در موضوعات مختلف کامپیوتری و دانستنی های لازمی همچون انتخاب بهترین  cms و انتخاب هاست مناسب جهت راه اندازی سایت هستند و در این راه شما می توانید قدم به قدم مشاوره های لازم را گرفته و در کمترین زمان ممکن و با بهترین پاسخ به نتیجه دلخواه خود برسید.

adib1

گرفتن مشاوره از آقای ادیب نسبت به گوگل کردن در بسیاری موضوعات همچون انتخاب هاست مناسب که جنبه تبلیغاتی داشته و در صورت جستجو تمامی ارائه دهندگان هاست خود را بهترین می دانند و شما برای انتخاب سردرگرم می شوید ، انتخاب مناسب تری است و پاسخ های داده شده بدون هیچگونه  جهت گیری خاصی جهت حمایت از یک هاستینگ خاص خواهد بود.

از دیگر امتیازات گرفتن مشاوره مستقیم نسبت به گوگل کردن در حین کار با کامپیوتر و یا طراحی سایت و انتخاب نیازهای لازم جهت طراحی سایت ، مواجه شدن با سوالات و یا مشکلاتی است که حتی با جستجو در دنیای نت نیز جوابگو نبوده و با مشاوره و باز کردن سوال پیش آمده بهترین پاسخ را جهت رفع آن دریافت می کنید.در واقع شما سوالات خود را به صورت موردی و باجزئیات کامل پرسیده و کاملترین پاسخ را دریافت می کنید.

adib2

آقای ادیب در معرفی زمینه کاری خود که از کارهای ساده کامپیوتری گرفته تا فعالیت های تحت وب و نرم افزاری به همراه مشاوره در طراحی سایت های مختلف و تدریس بوده کاملا مشخص کرده است که شما می توانید تمامی سوالات خود را چه سوالات ساده کامپیوتری و چه سوالات حرفه ای در زمینه طراحی سایت را پرسیده و مشاوره های لازم را بگیرید بنابراین یکی دیگر از امتیازات گرفتن مشاوره به این شکل دریافت پاسخ های مناسب برای سوالات به ظاهر ساده از سایت آقای ادیب می باشد.

adib3

از دیگر فعالیت های آقای ادیب ارسال پیامک های تبلیغاتی بوده که علاوه بر گرفتن مشاوره لازم جهت ارسال اینگونه فعالیت تبلیغاتی ، شما می توانید مسئولیت ارسال پیامک های تبلیغاتی خود را به آقای ادیب بسپارید.

پس در صورتی که کامپیوتر شما دچار مشکل شده است و یا قصد راه اندازی سایت دارید اما با سوالات مختلف برای چگونگی انجام این کار مواجه شده اید، همین حالا با آقای ادیب تماس بگیرید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *