برترین تصاویر هفته از نظر Cnet

برترین تصاویر هفته از نظر Cnet
  • 1392/3/27
  • امیر امام جمعه
  • 0

در هفته گذشته اتفاقات مهمی در دنیای فناوری رخداد که از کنسول جدید شرکت سونی تا محصولاتی انقلابی اپل ادامه دارد. با شما هستیم تا به برخی از این رویدادها از دریچه دوربین نگاهی بیاندازیم و جزییات بیشتری را کسب نماییم.

حضور استیو وزنیاک ، شریک و دوست قدیمی استیو جابز ، در کنفرانس سالانه اپل یکی از این رخدادها می باشد.این همایش که در Moscone West شهر سان فرانسیسکو قرار داشت و وزنیاک سوار بر روی چرخ برقی از آن بازدید کرد.

1

همان طور که در قبل اشاره شد اپل کنفرانس WWDC خود را در این هفته برگزار کرد و یکی از مهم ترین محصولات آن رایانه های جدید مک پرو هستند. در این سری جدید از پردازشگر های نسل چهارم Core i شرکت اینتل استفاده شده است که با نام Haswell شناخته می شوند.  استفاده از این نوع پردازنده تنوعی محسوب می شود و این سری از رایانه ها را از پردازشگر های Xeon دور کرده است.

البته در کنار آپدیت های بسیار سخت افزاری ، طراحی مک پرو جدید در استقبال کاربران از آن تاثیر زیادی داشته است. به جای یک مکعب بزرگ شاهد استوانه ای براق هستیم که قطعات رایانه در آن جای گرفته اند.

2

نمایشگاه E3 نیز یکی از رخداد های مهم هفته گذشته بود. در این نمایشگان که سالانه برگزار می شود شرکت های فعال در زمینه بازی سازی محصولات سخت افزاری و نرم افزاری خود را ارائه می کنند. این بار شرکت سونی تصمیم گرفت تا کنسول جدید خود را که PS4 نام دارد در شهر لس آنجلس معرفی نماید. البته جزییاتی از این کنسول در قبل ارائه شده بود و بیشترین کاربران منتظر تصاویر آن بودند. مایکروسافت نیز از این قاعده مستثنی نبود و شاهد حضور این شرکت با Xbox One بودیم

3

در هفته گذشته Edward Snowden که یکی از کارکنان بخش امنیتی ایالات متحده می باشد ، اطلاعات را مبنی بر کنترل این کشور بر روی ارتباطات شهروندان منتشر کرد. این خبر جنجال بسیاری برپا کرد و کمی بعد نیز Snowden مفقود شد. البته بسیاری از شرکت های بزرگ فناوری از جمله گوگل همکاری خود را با دولت ایالات متحده تکذیب کردند.

4

محصولی که در تصویر پایین مشاهده می کنید که نوع دوچرخه است که توسط چند شرکت اهل چكوسلواكي‌ ساخته شده است. البته یک دوچرخه ساده نیست و می تواند همانند هلیکوپتر پرواز نماید. تولیدات آن نیز در حال حاضر به نمونه های آزمایشی محدود می شود.

5

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *