با اپلیکیشن “Cache Cleaner” حافظه کش اپلیکیشن های اندرویدی را پاکسازی کنید !

با اپلیکیشن “Cache Cleaner” حافظه کش اپلیکیشن های اندرویدی را پاکسازی کنید !
  • 1392/3/28
  • سهیل دارائی
  • 0

امروز قرار است اپلیکیشن “Cache Cleaner” را برای پاکسازی کش اپلیکیشن ها در اندروید به شما یاران و یاوران مجله اینترنتی گویا آی تی معرفی کنم. از نکات مثبتی که در این اپلیکیشن دیدم ، پاکسازی یکباره کش است و دیگر نیازی نیست که کش اپلیکیشن ها را به صورت تک تک پاک کنید.همانطور که در جریانید ؛ هر اپلیکیشنی که بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب می نمایید مقداری از حافظه کش دستگاه را اشغال می کند.این امر بدان جهت است ؛ که عمل پردازش اپلیکشن با سرعت بیشتری صورت گیرد. با افزودن اپلیکیشن های بیشتر ؛ کش های آن ها نیز بزرگ تر و حجیم تر می شوند که این امر اصلا برای شما خوشایند نیست.چرا که حجیم شدن کش اپلیکیشن ها مساوی است با اشغال فضا توسط آن ها و کمبود فضا برای شما ! پس حالا اهمیت پاکسازی کش اپلیکیشن ها را درک می کنید.

Capture

شما برای پاکسازی کش اپلیکیشن ها ، می توانید وارد بخش مدیریت اپلیکیشن ها شده و اپلیکیشن مورد نظرتان را انتخاب کنید و از داخل آن ؛ قسمت پاک کردن حافظه نهان را انتخاب نمایید تا کش آن اپلیکیشن پاک گردد.اما اگر تعداد اپلیکیشنی که می خواهید کش آن پاک شود از تعداد انگشتان یک دست بیشتر باشد چه ؟ آیا زمان و حوصله انجام این کار خسته کننده و طاقت فرسا را دارید ؟ اگر پاسختان منفی است اینجاست که Clear cache به شما کمک خواهد کرد و این روند را برای شما آسان می کند. اپلیکیشن Cache Cleaner در ابتدا ، یک لیست جامع از تمامی اپلیکیشن های موجود در دستگاه اندرویدی شما را برایتان نشان می دهد.البته نوع ترتیب اپلیکیشن های حاضر در لیست ؛ بر اساس حجمی است که اشغال نموده اند.اپلیکیشن هایی که کش حجیم تری دارند در صدر این لیست واقع اند.حالا شما دو راه پیش رو دارید.اولین راه این است که فقط با انگشتانتان اپلیکیشن مورد نظر را لمس کنید تا کش مربوط به آن پاک شود و راه دوم هم انتخاب گزینه “Clear All” (پاکسازی همه) است که کلا کش همه اپلیکیشن های شما را پاک می کند

App_Cache_Cleaner

.باید اضافه کنم که اگر شما ترجیح می دهید که این روند به صورت خودکار انجام شود ؛ باز هم اپلیکیشن Cache Cleaner شما را در این امر یاری می دهد. اپلیکیشن Cache Cleaner ؛ با توجه به دریافت تنظیماتی از سوی شما در فواصل زمانی تعیین شده اقدام به پاکسازی کش اپلیکیشن های شما ؛ به صورت کاملا خودکار می کند. با وجود سایز کمی که این اپلیکیشن دارد ؛ کارایی و عملکرد فوق العاده ای دارد.

App_Cache_Cleaner_autointerval

• پاورقی : باید اضافه کنم که ؛ اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که Snapchat files را نیز پاک کند ؛ من به شما اپلیکیشن “Clean Master” را معرفی می کنم که کمی حرفه ای تر است.

01

» منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *