8 سایت برتر برای دانلود فونت های جدید!

8 سایت برتر برای دانلود فونت های جدید!
  • 1392/4/1
  • زهرا معبودی
  • 4

مایکروسافت ورد و هر زیر مجموعه ای از آفیس و حتی محصولات ادوبی همه و همه  از فونت های متعددی پشتیبانی می کنند و به علت اینکه این نرم افزار ها کاربران زیادی با سلایق متنوعی دارند هر روز سعی دارند امکاناتشان را بیفزایند. یکی از مهمترین عناصری که برای تمام کاربران مورد توجه است فونت یا قلم های نوشته در این نرم افزار هاست. کاربران ایرانی هرچند با فونت فارسی مانوس هستند اما نیاز به فونت انگلیسی هم دور از نیاز آن ها نیست به همین منظور تصمیم گرفتیم از بین مراجع فونت های انگلیسی 8 سایت برتر برای دانلود فونت های جدید و زیبای انگلیسی برای کاربران عزیز معرفی کنیم پس با مجله اینترنتی گویا آی تی همراه باشید.

Dafont

dafont-post

اگر بر روی عکس بالا کلیک کنید وارد سایت Dafont می شوید. این سایت یک پایگاه مفید برای جستجو و دانلود فونت های بسیار زیادی است که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند. تعداد فونت های این سایت بالغ بر 20000 فونت است. بعد از اینکه فونت مورد نظر را دریافت کردید با توجه به سیستم مورد استفاده خود اینگونه عمل کنید :

1. اگر کاربر مک هستید، بر روی فونت دابل کلیک کنید و گزینه install را بزنید.

2. اگر کاربر ویندوز هستید بر روی فونت راست کلیک کنید و بعد گزینه install را بزنید.

علاوه بر این برای نصب این فونت ها در سایت ها و سایر سیستم عامل ها در این وب سایت توضیح داده شده است که می توانید از آن ها کمک بگیرید.

FontSpace

این سایت هم یک پایگاه موفق برای دانلود فونت است . این سایت تقریبا شبیه به Dafont است و شما می توانید فونت ها را بر روی سیستم خود دانلود کنید اما از برخی  جهات نظیر کالکشن های محبوب Dafont بهتر عمل کرده است اما تعداد فونت های FontSpace از Dafon بیشتر است و به تعداد 20858 فونت شمارش شده است .

FontStruct

FontStruct

FontStruct ساختاری متقاوت دارد. شما با استفاده از FontStruct می توانید یک سری فونت های مخصوص خود را بسازید درواقع FontStruct یک بستر برای فونت های طراحی شده است . به عکس بالا دقت کنید متوجه خواهید شد که منظور ما از فونت های طراحی شده چیست، درواقع شما با اشکال می توانید به خوبی فونت های مورد علاقه خود را بسازید. این نوع فونت ها در طراحی لوگو و برندها بسیار کاربرد دارند بنابراین استفاده از آن ها را به طراحان توصیه می کنیم.

1001 Free Fonts

نام این سایت یک نام گمراه کننده است. اگر به دقت پایگاه داده سایت را سرچ کنیم مشاهده می کنیم که بیش از 10000 فونت در این سایت وجود دارد به هر حال علت اینکه این نام را بر این سایت نهاده اند این است که از بین فونت های موجود فقط 1001 فونت به طور رایگان وجود دارد. برای دریافت 10000 فونت موجود کافیست مبلغ 19.95 دلار هزینه کنید و با یک کلیک این 10000 فونت را دانلود کنید.

Font Squirrel

Font Squirrel

این سایت نیز دارای فونت های بسیار معروف و زیبایی است که بیشتر مناسب طراحان وب سایت هاست. با استفاده از امکانات این سایت می توانید به راحتی دیتابیس را سرچ کنید و بعد از یافتن فونت های مورد علاقه آن ها را در سیستم خود دانلود کنید.

Urban Fonts

این سایت هم دارای دو دسته فونت به صورت رایگان و هزینه ای است. تعداد فونت های رایگان این سایت حدودا 8000 است اما اگر می خواهید فونت های بیشتری داشته باشید می توانید با پرداخت مبلغی بین 20 تا 50 دلار از فونت های هزینه دار نیز بهره مند شوید .

Acid Fonts

acid-fonts-post-real

اگر به دنبال فونت های درشت سایز هستید می توانید از این سایت استفاده کنید چرا که فقط از فونت های درشت در آن استفاده می شود . امکان جستجو در بین فونت ها با امکانات بسیاری فراهم است که می توانید فونت های مورد علاقه خود را پیدا کرده و دانلود کنید.

Abstract Fonts

این سایت نیز شبیه سایر سایت ها دارای بیستری برای جستجوی فونت هاست. در دیتا بیس این سایت هم اکنون حدود 13 هزار فونت وجود دارد و هر هفته تعداد زیادی فونت به آن اضافه می شود و می توان گفت سایت به روزی است. بنابراین اگر دوست دارید هر روز جدید باشید و کار تازه ای برای خود خلق کنید این سایت را فراموش نکنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. سلام
    برای وبسایت های فارس هم می تونستین سایت فونت یاب به آدرس
    http://fontyab.ir/
    رو معرفی کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *