هیجانی مضاعف ؛ طناب را ببر (سفر در زمان)

هیجانی مضاعف ؛ طناب را ببر (سفر در زمان)
  • 1392/4/6
  • م. خاتمی
  • 1

main0

یکی از ویژگی های برتر در سیستم عامل آندروید وجود بازی های بسیار جذاب و هیجان انگیز در انواع سبک ها می باشد از جمله این بازی ها میتوان به  Cut the Rope از شرکت نرم افزاری ZeptoLab اشاره کرد که توانسته است کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند . در این مطلب به معرفی نسخه سوم این بازی به نام Cut the Rope: Time Travel (طناب را ببر: سفر در زمان)  خواهیم پرداخت.

شما در بازی طناب را ببر باید تلاش کنید تا با بریدن طناب ها به هيولايي سبز رنگ و كوچك به نام Om Nom آبنبات بدهید ، همین ! البته این تازه شروع کار است مراحل به تدریج سخت و سخت تر شده و شما باید برای پشت سر گذاشتن مراحل بیش تر تلاش کنید و زمان بیش تری را پای بازی بگذرانید.

rope

این بازی دارای گیم پلی ساده بوده و همین طور از تصاویر ، صدا و انیمیشن های با کیفیت بهره میبرد همین موضوع باعث شده است تا با استقبال  گروه های مختلف سنی مواجه شود.

مهم ترین تغییری که در این نسخه از بازی مشاهده میشود این است که باید آبنبات را به جای یک هیولا به دو هیولا برسانید.  Om Nom در این بازی به زمان گذشته سفر کرده و با اجداد مختلف خود دیدار میکند.

اما این همه ی تغییراتی نیست که در این نسخه از بازی اعمال شده است از جمله ویژگی های جدید اضافه شده میتوان به زنجیره‌های فلزی ، ایست زمان ، بمب (با انفجار بمب ، موج ایجاد شده  آبنبات شما را به هیولای موردنظرتان میرساند !) ، ساعت بزرگ و آبنبات های یخی و هیولاهای جدید اشاره کرد.

نکته جالب طناب را ببر نسخه سفر در زمان بر خلاف نسخه های پیشین خود در این است که عبور از مراحل بسیار ساده تر شده است و شما میتوانید مراحل را به سرعت و کمتر از چند دقیقه به اتمام برسانید و به مرحله بعدی بروید .

منتظر چه هستید ؟ ! همین الان نسخه  جدید بازی “Cut the Rope” به نام سفر در زمان را  از لینک انتهای همین صفحه بارگیری کنید و همراه با Om Nom به گذشته سفر کنید و با اجداد مختلف او ملاقات کرده و به آن ها آبنبات برسانید .

http://cafebazaar.ir/app/com.zeptolab.timetravel.free.google/?l=fa

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. یه جوری میگین انگار برای آی او اس نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    دوست عزیز اولین نرم افزارها و بازی های منتشر شده برای آی او اس ارسال میشه و بهترین نرم افزار ها برای آی او اسه!!!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *