مایکت؛ لذت گردش در دنیای اندروید ( رپورتاژ )

مایکت؛ لذت گردش در دنیای اندروید ( رپورتاژ )
  • 1392/4/7
  • علیرضا
  • 2

MyKet Pic

مایکت یک نرم افزار تمام ایرانی است که از حدود دو سال پیش با هدف ایجاد مارکتی ایرانی برای برنامه‌های اندروید فعالیت خود را شروع کرد. هم‌­اکنون نسخه جدید این نرم‌­افزار با طراحی مدرن و رابط کاربری آسان عرضه شده است. مایکت با ارائه‌­ی بیش از 30.000 برنامه اندروید، دارای بزرگترین آرشیو برنامه‌­های اندروید در ایران است. هر روز جدیدترین برنامه‌­های تولید شده در سطح دنیا به مایکت اضافه می‌­شوند. در هر روز مراجعه به صفحه “تازه ها” در مایکت، برنامه هایی را خواهید دید که روز قبل ندیده اید !

در مایکت می توانید انواع بازی ها و برنامه های اندروید را در دسته بندی های مناسب ببینید؛ آن ها را روی گوشی خود نصب نمایید؛ نظر خود را راجع به برنامه ها ثبت کنید؛ آخرین آپدیت برنامه های نصب شده روی گوشی‌تان را دریافت کنید؛ و از همه مهم تر، لذت گردش در دنیای اندروید را با مایکت تجربه کنید…

نرم افزار مایکت بر روی کلیه دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید (نسخه های 2.2 به بالا) نصب می شود و دارای تعداد بسیار زیادی بازی و برنامه های اندروید است. حجم کم، سرعت بالا، تعداد زیاد برنامه های ایرانی و خارجی رایگان، بروزرسانی سریع و روزانه برنامه ها، خدمات پشتیبانی مناسب و ظاهر زیبا از جمله مزایای مایکت است که باعث تمایز آن از سایرین می شود. هم­وطنان عزیز می توانند جهت دانلود رایگان این نرم افزار به آدرس myket.ir مراجعه نمایند.

مزایای نرم افزار مایکت به کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید محدود نمی شود. توسعه دهندگان برنامه های اندروید نیز میتوانند با استفاده از مایکت امکان دسترسی هزاران نفر کاربر مایکت را به برنامه خود مهیا کنند. توسعه دهندگان برنامه های اندروید فقط چند کلیک تا انتشار برنامه های خود در مایکت فاصله دارند. شروع فرایند از آدرس developer.myket.ir امکانپذیر می باشد.

روابط صمیمانه و خدمت رسانی مطلوب به کاربران از یک طرف و همکاری درازمدت و سازنده با توسعه دهندگان از طرف دیگر، رمز موفقیت مایکت در مسیر رشد و پیشرفت بوده است.

مایکت، جایگزین مناسب برای اپ استور سامسونگ

در حالی که سامسونگ در اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد اپ استور خود را در ایران تعطیل می کند، کاربران زیادی برای دریافت اپلیکیشن های اندروید سردرگم شده اند. پیش از این نیز کاربران ایرانی برای دسترسی به برنامه های اندروید ارائه شده در گوگل پلی با محدودیت مواجه بودند. خوشبختانه نرم افزار مایکت می تواند این محدودیتها را از بین ببرد و امکان بهره مندی کاربران ایرانی از اپ های خارجی و ایرانی را فراهم کند.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *