ورود مستقیم به محیط دسکتاپ در ویندوز ۸.۱

ورود مستقیم به محیط دسکتاپ در ویندوز ۸.۱
  • 1392/4/8
  • علیرضا
  • 0

 

برای اکثر افرادی که ویندوز ۸ نصب کرده اند، یک ناامیدی بوجود آمد. چون نه تنها قابلیت های خیلی جدید و جذابی ارایه نشده بود، بلکه برخی اشکالات نیز در آن وجود داشت. به شکلی مایکروسافت می خواست کاربران را مجبور کند که حتما صفحه شروع یا همان Start Screen را ببینند. پس از آن ابزارهای زیادی پیدا شدند که هر کدام سعی می کردند مشکل را به نحوی حل کرده و با رد کردن استارت اسکرین، به صورت اتوماتیک کاربر را به محیط دسکتاپ ببرند.

اما حالا با انتشار نسخه پیش نمایش ویندوز ۸.۱، کاربران گزینه ای را در اختیار خواهند داشت که به صورت درونی در ویندوز تعبیه شده است و کاری می کند که به صورت مستقیم به محیط دسکتاپ بروید. اگر شما هم ویندوز ۸.۱ را الان نصب کرده اید، می توانید این کار را انجام دهید تا از شر استارت اسکرین در شروع کار خلاص شوید.

کافیست روی یک قسمت خالی از نوار وظیفه ( Taskbar ) راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید. در پنجره باز شده به سربرگ Navigation بروید و از قسمت Start Screen، گزینه Go to the desktop instead of Start when I sign in را فعال کنید. در پایان نیز دکمه Ok را کلیک کنید.

img_51cb2be1323e2

با انجام این کار دیگری نیاز به هیچ کار اضافه یا برنامه‌ی خاصی نخواهید داشت. از این به بعد هر وقت سیستم را روشن کنید، مستقیما به محیط دسکتاپ وارد خواهید شد.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *