تجربه کنید: سیستم عامل فایرفاکس روی مرورگر فایرفاکس

تجربه کنید: سیستم عامل فایرفاکس روی مرورگر فایرفاکس
  • 1392/4/12
  • علیرضا
  • 4

fireofx-os

سیستم عامل فایرفاکس یک سیستم عامل جدید برای موبایل ها است که توسط بنیاد موزیلا پیاده سازی شده است. این سیستم عامل فعلا در گوشی بسیار ارزان قیمت قرار گرفته است. اکنون بنیاد موزیلا با ارایه یک افزونه برای مرورگر فایرفاکس که در سیستم عامل لینوکس قابل اجراست، توانسته تجربه کار کردن با این سیستم عامل جدید را به کاربران مشتاق هدیه کند.

کاربران توزیع های لینوکسی می توانند کل سیستم عامل فایرفاکس را با مرورگر فایرفاکس ( حداقل نسخه ۱۹ ) و نصب یک افزونه تجربه کنند. کافیست مرورگر فایرفاکس را باز کرده و از منوی Tools گزینه‌ی Add-Ons را انتخاب کنید تا وارد بخش افزونه ها شوید. اکنون درکادر جستجو عبارت Firefox OS Simulator را جستجو کنید.

این افزونه نیازی به ریستارت فایرفاکس ندارد. اما حجم آن کمی زیاد است و حدود ۷۲ مگابایت است. ممکن است مرورگرتان برای ثانیه های هنگ کند، اما با کمی صبر همه چیز درست خواهد شد. به محض نصب شدن این افزونه می توانید آن را از طریق بخش Tools و قسمت Web Developer پیدا کنید. اکنون می توانید برای اولین بار سیستم عامل فایرفاکس را تجربه کنید.

در ادامه تصاویری از بخش های مختلف سیستم عامل فایرفاکس را مشاهده خواهید کرد.

 Firefox-OS-Running-in-Linux-Screenshot-Tour-2 Firefox-OS-Running-in-Linux-Screenshot-Tour-3 Firefox-OS-Running-in-Linux-Screenshot-Tour-4 Firefox-OS-Running-in-Linux-Screenshot-Tour-5 Firefox-OS-Running-in-Linux-Screenshot-Tour-6 Firefox-OS-Running-in-Linux-Screenshot-Tour-7 Firefox-OS-Running-in-Linux-Screenshot-Tour-8 Firefox-OS-Running-in-Linux-Screenshot-Tour-9 Firefox-OS-Running-in-Linux-Screenshot-Tour-10 Firefox-OS-Running-in-Linux-Screenshot-Tour-11 Firefox-OS-Running-in-Linux-Screenshot-Tour-12 Firefox-OS-Running-in-Linux-Screenshot-Tour-13

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. با این عکس ها درست نمیشه قضاوت کرد

    ولی من که فکر کنم نمیتونه خودی نشون بده

    اندروید یه چیز دیگه ست!!!!

    1. سلام.
      این یه برنامه نیست. فایرفاکس خودش یه سیستم عامله.

  2. با توجه به محبوبیت فایرفاکس خیلی از کاربران حداقل دوست دارند تجربه ی یک بار استفاده را داشته باشند
    باید دید مقدار استفاده از منابعش چطوره
    محیط کاربریش ( البته با عکسها میشه گفت شبیه سیتم عامل های موجوده )
    و… که میتونه هر کسی رو به سمت خودش بکشونه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *