تصاویری از کاور “”Moto X موتورولا لو رفت !

تصاویری از کاور “”Moto X موتورولا لو رفت !
  • 1392/4/13
  • سهیل دارائی
  • 0

دیروز برای کمپانی موتورولا روز جالبی نبود ! زیرا تصاویری از کاور پشت گوشی موبایل “”Moto X موتورولا بر روی صفحات اینترنتی لو رفت ! همان طور که در تصاویر (با این که کیفیتی مناسب ندارند ) گویا است ؛ کاورهای “”Moto X موتورولا ؛ در رنگ های آبی سیر ؛ سبز ؛ قرمز و بنفش ساخته شده اند.

Capture

شایعات حاکی از آن است که ، این تصاویر لو رفته مربوط به کاور پشت گوشی موبایل “”Moto X موتورولا هستند.اگر شما از علاقه مندان برند موتورولا باشید و خبرهای گذشته این برند را در رابطه با گوشی موبایل “”Moto X موتورولا دنبال کرده باشید ؛ حتما به یاد دارید که قرار شده بود کاور پشتی گوشی موبایل “”Moto X موتورولا در شانزده یا 32 رنگ گوناگون عرضه شوند.پس باید نتیجه گرفت که طبق تصاویر لو رفته “”Moto X موتورولا ؛ وجود رنگ های آبی سیر ؛ سبز ؛ بنفش و قرمز قطعی است.

Capture

اخیرا گزارشاتی نیز رسیده اند که موتورولا به دنبال امکان شخصی سازی هر چه بیشتر در گوشی های موبایل خود است و قصد دارد با فراهم آوردن این امکانات شخصی سازی بیشتر ؛ به جذب مشتری بیشتر برای گوشی های خود بپردازد.شایعاتی نیز شنیده شده است که خریداران “”Moto X موتورولا قادرند تا با دادن سفارش حکاکی به موتورولا ؛ عبارات یا طرح سفارشی خود را بر روی “”Moto X موتورولا حکاکی نمایند ! این قابلیت هم یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد شخصی سازی موتورولا می باشد.اما این پایان ماجرا نیست ! همانطور که در چند سطر بالایی اشاره کردم ؛ موتورولا بسیار سخت و جدی به دنبال شخصی سازی های کاربر پسند است.آپشن و قابلیت دیگریس نیز در همین زمینه برای خریداران گوشی هایش فراهم کرده است.قابلیتی که بسیار جذاب است ! گفته می شود موتورولا به خریداران گوشی هایش اجازه می دهد تا عکس های والپیپر (کاغذ دیواری) دل خواه خودشان را پیش از خرید گوشی موبایل در آن آپلود نمایند ! البته باید اذعان کنم که این آپشن فقط در دسترس خریدارانی است که ؛ “”Moto X موتورولا را از طریق فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) سفارش دهند.اطلاعات بدست آمده پیرامون “”Moto X موتورولا حکایت از این دارد که نباید زیاد روی کارایی این اسمارت فون حساب باز کرد ! چرا که اسمارت فونی ؛ “مید رنج” (mid-range device – میانه رده ) است.ولی با توجه به شایعات مکرری که در اطراف “”Moto X موتورولا به گوش می رسد این احتمال وجود دارد که انقلابی در این اسمارت فون شکل گرفته باشد که ما از آن تا بدین لحظه بی خبریم.

منبع : gsmarena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *