“Optimus G2” ال اجی ، اولین اسمارت فون مجهز به حافظه رم 3 گیگابایتی !

“Optimus G2” ال اجی ، اولین اسمارت فون مجهز به حافظه رم 3 گیگابایتی !
  • 1392/4/13
  • سهیل دارائی
  • 3

lg-optimus-g-2-crave

نشریه ای کره ای ، اظهارات جالبی در رابطه با نسخه پیشرفته سری آبتیموس ال جی کرده است.بر طبق این اظهارات ؛ ورژن پیشرفته اسمارت فون Optimus G2 ال اجی علاوه بر ساپورت شبکه پرسرعت ” LTE-Advanced ” ؛ مجهز به سه گیگابایت حافظه رم خواهد بود ! با این اقدام ؛ برند ال جی اولین برندی است که در زمینه تولید گوشی های هوشمند ؛ اسمارت فونی طراحی کرده است که حافظه رم آن بالاتر از دو گیگابایت است.در اندر مزایای استفاده از حافظه رم 3 گیگابایتی در یک اسمارت فون اجرای عالی مولتی تسکینگ (multitasking -اجرای هم زمان چندین برنامه) است.پلی کردن فیلم های فول اچ دی (Full HD video) در این اسمارت فون مجهز به حافظه رم سه گیگابایتی ؛ بدون پرش و سکته می باشد و به مراتب سرعت انجام امور گوناگون نیز در این اسمارت فون افزایشی است.این بدین معناست که ال جی ” QSlide Apps” را در اسمارت فون Optimus G2 اضافه خواهد کرد.

Capture

در “اولین بودن” در دنیای موبایل و گوشی های هوشمند ؛ ال جی اصلا احساس غریبگی ندارد ! و توانسته در این مدت زمان کمی که پای به این عرصه گذاشته است مقام ها و عناوین “نخستین” زیادی را کسب کند.به عنوان مثال بد نیست اشاره ای داشته باشم به عناوین نخست برند ال جی.نخستین اسمارت فون دو هسته ای جهان ؛ نخستین اسمارت فون سه بعدی (3D) جهان و حالا نیز نخستین اسمارت فون مجهز به حافظه رم 3 گیگابایتی جهان ! از افتخارات و عناوین نخستین برند ال جی هستند.

منبع : phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
    1. هنوز عرضه و قیمت گذاری نشده دوست عزیز ولی با این تفاسیری که پیداست ؛ از ورژن قبلیش که Optimus ال اجی باشه قطعا گرون تره !

  1. یه خبر هم همینجا خوندم که note 3 هم با رم ۳ گیگابایت ارائه میشه البته اینجور شما گفتین الجی سریعتر اقدام به عرضه میکنه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *