تجربه ای متفاوت ازبسکتبال در basketball shoot

تجربه ای متفاوت ازبسکتبال در basketball shoot
  • 1392/4/19
  • م. خاتمی
  • 1

بازی های ورزشی از جمله پرطرفدارترین بازی هایی هستند که توانسته اند کاربران زیادی را به سمت خود جذب کنند . این بازی ها با داشتن محیطی هیجان انگیز به شما این امکان را میدهند تا در هر مکانی شروع به انجام ورزش مورد علاقه تان کنید البته در فضایی مجازی ! در این مطلب به معرفی یکی از هیجان انگیز ترین و جالب ترین بازی های ورزشی با موضوع بسکتبال خواهیم رفت که بسیار بسیار اعتیاد آور می باشد .

com.game.basketballshoot0

basketball shoot  نام یکی از معروف ترین و پرطرفدار ترین بازی های ورزشی آندرویدی است که کاربران در این بازی باید نقش یک بسکتبالیست را ایفا کنند . شما در این بازی باید با توجه به تعداد توپ هایی که به شما داده میشود آن ها را به درون سبد پرتاب کنید و امتیاز کسب کنید . برای شروع بازی روی گزینه Play کلیک کنید ، در ابتدا بازی یک راهنما برای شما نمایش داده میشود که پس از بستن آن وارد محیط بازی خواهید شد ، برای انداختن توپ درون سبد هم باید انگشتتان را روی توپ قرار دهید و به عقب بکشید و سپس توپ را رها کنید. کاربر در این بازی در مکان های مختلفی مسابقه میدهد از ورزشگاه گرفته تا فرودگاه .  رفتن به مراحل بالاتر در این بازی به شما کمک میکند تا بتوانید با توپ های جدیدی بازی کنید . برای انتخاب توپ مورد نظرتان باید از منوی اصلی بازی گزینه BALLS را انتخاب و سپس توپ مورد نظر خود را گزیتش کنید . با کسب امتیاز بالاتر هم میتوانید با دوستان و کاربرانی که این بازی را انجام میدهند رقابت کنید همچنین میتوانید برای دیدن بالاترین امتیازی که کسب کرده اید از منوی اصلی بازی گزینه SCORE را انتخاب کنید.

 در این بازی از تصاویر با کیفیت و صداهای متناسب با موضوع بازی استفاده شده است و بدن هیچ مشکلی روی موبایل ها و تبلت ها قابل اجرا می باشد.

بازی هیجان انگیز و اعتیاد آور basketball shoot توسط شرکت نرم افزاری   Sunfoer Mobileتهیه و به صورت کاملا رایگان در اختیار علاقه مندان به بازی های ورزشی آندروید قرار گرفته است.

 بازی basketball shoot به میزان بسیار کمی باتری مصرف میکند و با توجه به کیفیت خوب آن حجم مناسبی دارد و همیچنین روی آندروید 2.3 به بالا به خوبی قابل اجرا می باشد.

+ لینک دانلود از بازار :

http://cafebazaar.ir/app/com.game.basketballshoot/?l=fa

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. مرسی محسن جان از معرفی این گیم
    دوستان من اینو رو تبلتم نصب دارم.برای اوقات بی کاری خیلی گیم خوبیه.میتونین توپ هم آزاد کنین بعد از چند مرحله.( البته همین توپ بسگته از همه باحال تره )
    اما جالبه که بعد از 8 مرحله انقد تمرکزتون رو به چالش میکشه که تمرکزتون میره و راحت میسوزین 🙂

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *