سرویس جدید اینستاگرام برای انتشار تصاویر در وبلاگ ها

سرویس جدید اینستاگرام برای انتشار تصاویر در وبلاگ ها
  • 1392/4/22
  • علیرضا
  • 0

instagram-645x250

نویسنده مهمان: رضا حموله

نوزدهم تیر ، اینستاگرام سرویس جدیدی را راه اندازی کرد که از طریق آن به کاربران امکان می دهد بدون استفاده از یک سرویس ثالث و به صورت مستقیم عکس ها و ویدئو های خود را در دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها قرار دهند.

بوسیله این سرویس ، اگر می خواهید مطلبی را  روی وبلاگ یا وبسایت خود به نمایش بگذارید کافی است از سمت راست عکس یا ویدئوی موجود در اینستاگرام روی share  کلیک کنید و یک کد Html  (شبیه آنچه برای ویدئوهای یوتیوب وجود دارد) را دریافت کنید و آن را در وبسایت یا وبلاگ خود بگذارید.

در حال حاضر برخی افراد به این امکان دسترسی دارند اما به نظر می رسد اینستاگرام همچنان در حال توسعه ی این سرویس است. باید توجه کرد که این سرویس برای آن دسته از تصاویر و ویدئو ها در دسترس است که به شکل عمومی به اشتراک گذاشته شده اند.

محتوایی که شما از این طریق به اشتراک می گذارید دارای نام تجاری اینستاگرام ، نام خالق محتوا ، تعداد لایک ها و همچنین نظرات ثبت شده برای آن است و سایز پیش فرض آن 640 در 640 پیکسل است ، البته کسانی که با کدهای HTML  آشنایی داند می توانند با توجه به نیاز خود آن را تغییر دهند.

با توجه به اینکه اینستاگرام می گوید درخواست های زیادی برای این سرویس دریافت کرده است  ، تعجب آور است که برای راه اندازی آن تا این حد تاخیر داشته است.

این خبر در حالی منتشر می شود که کمتر از یک ماه گذشته خبر پشتیبانی اینستاگرام از تصاویر ویدئویی منتشر شده بود. تا کنون بیش از 16 میلیارد تصویر در این وبسایت اجتماعی به اشتراک گذاری تصاویر منتشر شده است و حدود 130 میلیون کاربر در ماه از آن بهره می برند.

تا امروز کابران این سایت برای قرار دادن تصاویر در وبسایت ها و وبلاگ های خود مجبور به استفاده از سرویس های ثالثی مانند Embed Instagram  و Storify  بودند.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *