لیست به روز رسانی HTC اعلام گشت ؛ اندروید 4.2.2 و Sense 5 نصیب کدام اسمارت فون ها می شود ؟

لیست به روز رسانی HTC اعلام گشت ؛ اندروید 4.2.2 و Sense 5 نصیب کدام اسمارت فون ها می شود ؟
  • 1392/4/24
  • سهیل دارائی
  • 2

htc-logo-580-75

گاهی اوقات ؛ دنبال کردن اخبار و آمار اسمارت فون هایی که دارای به روز رسانی نرم افزاری ( آپگرید ) هستند کاری مشکل می شود.البته بحث دیگری نیز مطرح است ! بحثی که جای این سوال را در ذهنمان باز می کند که تا چه مدتی تولیدکنندگان این اسمارت فون ها ؛ بسته های نرم افزاریشان را پشتیبانی می کنند ؟امروز قرار است به برند HTC و اسمارت فون های تولیدی این برند که قرار شده است به سیستم عامل اندروید 4.2.2 و سنس 5 (Sense 5) مجهز گردند ؛ نگاهی داشته باشیم.

images

اجازه دهید که در شروع ؛ کار خود را از بالا به پایین لیست آغاز کنیم.یعنی جایی که دو اسمارت فون HTC One و HTC Butterfly ؛ اخیرا بسته های بروز رسانی را دریافت نموده اند.به غیر از این دو اسمارت فون ؛ فقط دو اسمارت فون دیگر که اسمارت فون هایی با رزولیشن 1080p هستند  به روز رسانی می گردند که آن دو نیز عبارتند از اسمارت فون Droid DNA که متعلق به اپراتور ورایزون است و اسمارت فون J Butterfly که عرضه آن فقط متعلق به کشور ژاپن است .شنیده حاکی از این است که اسمارت فون HTC Butterfly S ؛ از همان ابتدای عرضه ؛ مجهز به سیستم عامل اندروید 4.2.2 و سنس 5 می باشد.

images

از لیست کمی که پایین تر آییم به گروه دوم می رسیم.این گروه متعلق به پرچم داران سال گذشته برند اچ تی سی است.یعنی جایی که اسمارت فون های HTC One X و HTC One X+ قرار دارند.گفتنی است که این دو اسمارت فون در ماه آینده به سیستم عامل 4.2.2 و سنس 5 مجهز می شوند.اسمارت فون های HTC One XL ؛ HTC One XT و HTC One XT به همراه Evo 4G LTE  ؛ نیز بعد از آن ها بروز رسانی می شوند.اما جالب است بدانید که خبری از این بروز رسانی برای اسمارت فون HTC One S نیست ! و این جمله بدین معنا است که اسمارت فون HTC One S به آخرین پک بروز رسانی خود ؛ که سیستم عامل اندروید 4.1.1 با سنس +4 است بسنده خواهد کرد.اما از اچ تی سی خبر می رسد که آپدیت هایی برای رفع خطا ها و باگ های این اسمارت فون گاه گداری منتشر می گردد.در نهایت به اسمارت فونHTC One SV  می رسیم که قرار است سیستم عامل اندروید 4.2 را دریافت کند.اما خبری از دریافت سنس 5 بر روی HTC One SV نیست ! احتمالا این بدین خاطر است که این اسمارت فون حافظه کمی دارد ( 8 گیگابایت حافظه دارد ).

» منبع : خلاصه ای از androidheadlines  «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. هنوز به طور قطعی معلوم نیست ولی انگار اچ تی سی نظرشو عوض کرده در مورد آپدیت ۴٫۲٫۲
    http://htcsource.com/2013/07/rumor-htc-will-update-snapdragon-s4-powered-htc-one-s-to-android-4-2/
    راستی کاربران One s یک درخواست برای بروز شدن گوشی خود به Sense 5 تو سایت change.org نوشتن. شما هم میتونید به این سایت رفته و با ثبت نام خود اصطلاحا پای این درخواست رو امضا کنید. اینم از لینکش:
    http://www.change.org/petitions/htc-give-the-one-s-continued-support-like-the-one-x

  2. سلام گوشی من در به روز رسانی اینستا مشکل داره اسم گوشیم هست htc one x نمی دونم چطور به روز رسانیش کنم ممنون میشم کمکم کنید جواب بدید ممنون میشم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *