چگونه بدون تغییر به اسکایپ، همچنان از Windows Live Messenger استفاده کنیم

چگونه بدون تغییر به اسکایپ، همچنان از Windows Live Messenger استفاده کنیم
  • 1392/4/26
  • مژگان فنائی
  • 2

حتا یک دهه پیش نیز، Windows Live Messenger – تاخت و تاز مایکروسافت به برنامه های پیام رسان فوری (IM) – محبوب ترین رسانه ارتباطی آنلاین نبود، و به سختی به وسیله جوانان مورد استفاده قرار می گرفت. هرچند، سالها از زمان آغاز به کارش مشهور باقی ماند، مردم در نهایت علاقه خود را به این برنامه، به ویژه پس از معرفی اسکایپ (Skype) از دست دادند. از آنجا که اسکایپ و Windows Live Messenger هر دو متعلق به مایکروسافت هستند، شرکت تصمیم به بستن دومی و مجبور نمودن کاربران موجود لایو مسنجر برای به روز رسانی به اولی گرفت. هرچند برای پاره ای مناطق، مایکروسافت هنوز هم این خدمات را زنده و سرور هایش را در حال اجرا نگهداشته است. Messenger Reviver 2 یک برنامه ویندوز است که می تواند ویندوز لایو مسنجر را با تعمیر و وصله کردن فایل های برنامه اصلی و دور زدن ارتقاء اجباری ویندوز از حالت منسوخ شده بازگرداند. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بپردازید.

 هر زمان که تلاش برای ورود به حساب مایکروسافت تان در ویندوز لایو مسنجر نمایید، با یک پیام ارتقاء اجباری، همان گونه که در تصویر زیر نشان داده شده است، روبرو می شوید. تمام کاری که انجام می دهید آن است که یا خود را با این تغییر سازگار می سازید یا به طور کامل از استفاده از لایو مسنجر دست بر می دارید. آنچه که Messenger Reviver 2 انجام می دهد آن است که فایل های مورد نیاز ویندوز لایو مسنجر برای نگارش 2008، 2009، 2011 و 2012 به جهت دور زدن محاوره ارتقاء را به طور خودکار تغییر می دهد.

Windows Live Messenger Upgrade

شیوه و روند نصب Messenger Reviver 2 و دسترسی به اجرای ویندوز لایو مسنجر در مدت چند ثانیه نیز کاملا ساده است. تنها این برنامه را از طریق پیوند فراهم شده در انتهای این مطلب دانلود کرده و فایل دانلود شده را اجرا کنید. چنانچه با اعلان UAC (کنترل حساب کاربری) ویندوز مواجه شدید، تنها روی بله (Yes) کلیک کنید.

Messegner Reviver 2_UAC

پنجره ساده ای بدون هیچ گونه گزینه یا تنظیماتی برای ور رفتن با آن به شما ارائه خواهد شد. روی دکمه شروع (Start) کلیک کنید و بگذارید برنامه باقی کار را انجام دهد. چنانچه Messenger Reviver 2 ملزومات ویندوز لایو (Windows Live Essentials) را بر روی رایانه تان نیافت، به طور خودکار آن را از اینترنت به دست می آورد و آن را برایتان نصب می کند. و یا اینکه، فایل های مورد نیاز در مورد Live Essential که از پیش بر روی دستگاه تان ارائه شده است را تغییر می دهد.

چنانچه سیستم تان پیشتر شامل Windows Live Essentials باشد و هنوز هم ترجیح می دهید تا یک نصب تر و تمیز داشته باشید، می توانید روی دکمه پیشرفته (Advanced) در پایین کلیک کرده و عملکرد مربوط را از فهرست زمینه (context menu) انتخاب کنید. جدا از یک نصب تر و تمیز، می توانید “تعمیر و وصله کردن مسنجر” (Patch Messenger) یا “انجام یک تعمیر برای نصب مسنجر” (Do a repair Messenger install) را برگزینید. پس از انتخاب شیوه مورد نظر تان، روی شروع (Start) کلیک کنید و در حالی که Messenger Reviver 2 نصب می شود، یا فایل های مناسب را بر مبنای انتخاب تان تغییر می دهد یا تعمیر می کند را نظاره گر باشید.

Messegner Reviver 2

پس از انجام کار، ویندوز لایو مسنجر را راه اندازی کنید و اینک با هیچ گونه پیام ارتقاء اجباری روبرو نخواهید شد.

Messegner Reviver 2_Done

ما از اینکه این راهکار به طور همیشگی کار خواهد کرد مطمئن نیستیم، از آنجا که این هنوز هم در انتها به سرورهای ویندوز بستگی دارد. با این حال، برای آنهایی که به سادگی از تغییر به اسکایپ سرباز می زنند، این شیوه تا هر زمانی که دوام آورد ارزش آزمودن را دارد. Messenger Reviver 2 بر روی ویندوز XP، ویندوز ویستا، ویندوز 7 و ویندوز 8 کار می کند. هر دو سیستم های عامل 32 بیت و 64 بیت پشتیبانی می شوند.

برای دریافت این برنامه به پیوند پایین مراجعه نمایید:

Download Messenger Reviver

نوشته ای از Waqas Ahmed

منبع: AddictiveTips

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. یه سوال دارم که بارها پرسیدم ولی جوابی نگرفتم–آیا اسکایپ بطور پیشفرض روی ویندوز 8.1 هست یا نه باید جدا دانلودش کنیم؟

    1. سلام.
      متاسفانه جوابتون رو نمیدونیم. ولی بازم فرقی نداره. حالا باشه یا نباشه. خیلی راحت میتونین دانلودش کنین.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *