تنظیم تایمر در کروم با Omnibox

تنظیم تایمر در کروم با Omnibox
  • 1392/4/30
  • بهراد جاود
  • 0

همانطور که قدیمی ها می گویند وقت طلاست. بنابراین باید برای وقت ارزش قائل شد. خوشبختانه در وب افزونه ها و نرم افزارهای زیادی برای جلوگیری از اتلاف وقت وجود دارند و امروز هم می خواهیم یکی دیگر از همین افزونه ها را به شما معرفی کنیم. Omnibox Timer یک افزونه بسیار ساده برای گوگل کروم است که به شما اجازه می دهد برای موقعیت های مختلف مثل زمان نوشیدن قهوه یا استراحت کردن زمانی را تنظیم کنید.

Omnibox_01
از آنجایی که این یک افزونه گوگل کروم است باید حتما به صورت مستقیم آن را از فروشگاه وب کروم بر روی مرورگر کروم خود نصب کنید. وقتی گفتیم این یک افزونه بسیار ساده است واقعا منظورمان همین بود چون برای اجرای آن نیازی به هیچ نرم افزاری نیست و همه چیز فقط از طریق نوار آدرس کروم صورت می پذیرد.
برای تنظیم یک تایمر به سادگی عبارت tm را در نوار آدرس وارد کنید و سپس tab را روی کیبورد فشار دهید. این کار افزونه را فعال می کند و شما می توانید تایمر خود را تنظیم کنید. زمان تنظیم شده می تواند بر اساس ساعت ( h )، دقیقه ( m ) و حتی ثانیه ( s ) باشد. حتی می توانید پیامی هم برای تایمر خود تنظیم کنید مثلا بنویسید 2h call mom در این صورت تایمر شروع می شود و دو ساعت بعد شما را خبر می کند.

وقتی زمان تمام شود تایمر یک نوتیفیکیشن در پایین صفحه به شما نشان می دهد و یک گوینده با صدایی مردانه اعلام می کند زمان تمام شده است. این نوتیفیکیشن تا زمانی که روی آن کلیک نکنید در کنار صفحه نمایان خواهد ماند.

Omnibox_02
این افزونه برای کسانی که به وقت و زمان اهمیت می دهند پیشنهاد می شود که می توانند به رایگان آن را دانلود و نصب نمایند.

دانلود افزونه

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *