رشته یا دانشگاه خود را معرفی کنید، جایزه بگیرید!

رشته یا دانشگاه خود را معرفی کنید، جایزه بگیرید!
  • 1392/5/4
  • علیرضا
  • 1

Goopas Edu

گوپاس اولین سایت خرید و فروش فایل های الکترونیکی است. شما می توانید هر نوع فایلی اعم از یک پروژه دانشگاهی، یک پروژه کارآموزی، یک مقاله، یک جزوه درسی، یک قالب رزومه کاری، یک کد برنامه نویسی، یک عکس زیبا و یا هر نوع فایل دیگری رو در گوپاس اپلود کنید و به صورت نامحدود از فروش فایل هایتان درآمد کسب کنید.

گوپاس از همه دانشجویان گرامی، در تمامی دانشگاه های کشور دعوت کرده است که در طرح «معرفی تحصیلات عالی در ایران» شرکت کنند. از بیستم تیر ماه، تا بیستم مرداد ماه، به مدت یک ماه فرصت دارید، رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل خودتان را، در قالب متنی (ورد،پاورپوینت،پی دی اف) معرفی نموده و در گوپاس برای فروش بگذارید. این فایل ها، علاوه بر اینکه به داوطلبان ورود به دانشگاه در انتخاب رشته و دانشگاه محل تحصیلشان کمک خواهد کرد، برای شما کسب در آمد کرده و همچنین در هفته پایانی مرداد ماه توسط تیم گوپاس بازنگری شده، و به نفرات برتر که بهترین فایل ها را آپلود کرده باشند، جوایز نقدی و غیر نقدی تقدیم خواهد شد.
دقت کنید که هرچه معرفی شما از رشته یا دانشگاه کاملتر، صمیمانه تر و حقیقی تر، دارای عکس ها و اطلاعات بصری بیشتر و واقع بینانه تر باشد، شانس شما برای برنده شدن در این مسابقه افزایش می یابد. همچنین متن و نگارش فایل باید متعلق به خود شما بوده، و از وبسایت های اینترنتی کپی نشده باشد. امیدواریم که شما برنده عزیز ما باشید.

جوایز:
نفر اول : یک دستگاه پرینتر اچ پی
نفر دوم تا پنجم : یک ساعت مچی مارک گوچی
نفر پنجم تا بیستم : شارژ حساب گوپاس تا سقف 15000 تومان

برای اطلاعات بیشتر : www.goopas.com

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *