نسل جدید تبلت های آمازون معرفی شدند

نسل جدید تبلت های آمازون معرفی شدند
  • 1392/5/9
  • علیرضا
  • 0

New-Amazon-Kindle-Fire-HD-Tablet-Revealed

نسل جدید تبلت های Kindle Fire و Kindle Fire HD به زودی با سخت افزارهای بهتر و جدیدتری عرضه خواهند شد. در حال حاضر Kindle Fire، Kindle Fire HD و Kindle Fire HD 8.9 دارای پردازنده های OMAP و با قدرت 1.2/1.5 گیگاهرتزی هستند. اما به زودی شاهد قدرتمند شدن آنها خواهیم بود. چرا که آمازون قصد دارد این مدل ها را با پردازنده های چهار هسته ای اسنپ‌ دراگون ۸۰۰ شرکت کوالکام با قدرت 2.3 گیگاهرتزی هر هسته و پردازنده گرافیکی ۳۳۰ ارتقا دهد. علاوه قدرت پردازنده های سری جدید محصولات آمازون، این شرکت محصولاتش ۲ گیگابایت رم، دوربین جلو، پشتیبانی از شبکه های ارتباطی سلولار و یک نسخه دلخواه اندروید 4.2.2 عرضه خواهد کرد.

حتی Kindle Fire HD 8.9 از صفحه نمایش بهتری برخوردار خواهد بود. چون به جای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ که در نسخه ۷ اینچی کیندل فایر به کار رفته است، از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ بهره خواهد بود.

اما در مورد حافظه ذخیره سازی هم باید گفت که کیندل فایر ۷ اینچی فضای ذخیره سازی بین ۸ تا ۳۲ گیگابایتی خواهد داشت. که مسلما در مدل های ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه می شوند. اما دو مدل دیگر یعنی Kindle Fire HD و Kindle Fire HD 8.9 با فضای ذخیره سازی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهند شد.

به احتمال زیاد تبلت های جدید آمازون در ماه سپتامبر و در نمایشگاه IFA 2013 رونمایی خواهند شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *