سینک کردن فایل های پیوست Calendar [ راهنمای OS X + iOS ]

سینک کردن فایل های پیوست Calendar [ راهنمای OS X + iOS ]
  • 1392/5/11
  • بهراد جاود
  • 0

نرم افزار Calendar اپل روی مک، آیفون و آیپد تمامی رویداد های شما را بین این دیوایس ها به اشتراک می گذارد تا هیچ رویدادی را از دست ندهید و همه برنامه های شما بر روی تقویم کاملا منظم و مدون در هر کجا در اختیار شما باشد. اما بد نیست بدانید که می توانید با نرم افزار Calendar مواردی بیشتر از این را نیز بین دیوایس های خود سینک کنید. در واقع شما می توانید فایل هایی که در رویدادهای تقویم خود پیوست کرده اید را نیز سینک کنید. در ادامه با ما باشید تا بیشتر در این مورد بدانید.

tipsandtricks_top

پیوست کردن فایل ها به رویدادهایتان در نرم افزار Calendar توسط مک کار بسیار ساده ای است. هنگامی که در حال ویرایش رویداد مورد نظر خود در مک هستید، فایل یا فایل های مربوطه را به پنجره ویرایش رویداد بکشید و رها کنید. با این کار فایل های مورد بحث به رویداد پیوست می شوند. حالا می توانید چه از طریق مک و چه از طریق آیفون و آیپد و یا آیپاد به فایل های پیوست موجود در نرم افزار Calendar دسترسی داشته باشید.

OSX_iOS_Tips

ممکن است بپرسید چرا باید فایلی را به یکی از رویدادهای نرم افزار Calendar پیوست کرد؟ فرض کنید شما امروز قرار ملاقاتی دارید که محل این قرار ملاقات در جایی است که شما به خوبی مسیر آنجا را نمی شناسید و اطلاعات زیادی نسبت به محل ملاقات ندارید و البته در طول مسیر هم به اینترنت دسترسی ندارید تا بتوانید اطلاعات و مسیر را از طریق اینترنت بررسی کنید. در این صورت بهترین کار این است که همان زمانی که در حال اضافه کردن این قرار ملاقات به نرم افزار Calendar هستید تا یادتان بماند که چند روز بعد چنین قراری دارید، یک فایل PDF از اطلاعات و مشخصات لازم از آن محل را تهیه و به این رویداد پیوست کنید. در این صورت هر زمان که خواستید، حتی زمانی که به اینترنت متصل نبودید هم می توانید به این مشخصات دسترسی پیدا کنید. مثل تصویر زیر.

OSX_iOS_Tips

البته می توان کمی هم زیرکی به خرج داد و از این ویژگی استفاده های بیشتری کرد. خوب است بدانید که نرم افزار Calendar اهمیتی نمی دهد به اینکه چه نوع فایلی را پیوست می کنید، بنابراین می توانید از این روش برای سینک کردن هر نوع فایلی به آیفون و آیپد خود استفاده کنید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *