استفاده آسان از چندین اکانت در نرم افزار جیمیل [ راهنمای iOS ]

استفاده آسان از چندین اکانت در نرم افزار جیمیل [ راهنمای iOS ]
  • 1392/5/14
  • بهراد جاود
  • 0

tipsandtricks_top

اگر شما هم چندین اکانت جیمیل دارید هم می توانید همه این اکانت ها را در نرم افزار پیشفرض ایمیل اپل ثبت کنید و هم اینکه از نرم افزار اصلی گوگل یعنی Gmail برای iOS استفاده کنید. نه تنها این نرم افزار یک کلاینت ایمیل بسیار قدرتمند است، بلکه به خوبی می تواند اکانت های متعدد را مدیریت کند. البته انتخاب با خود شماست اما اگر نرم افزار Gmail را ترجیح می دهید استفاده از آن حتی با چندین اکانت کار بسیار ساده ای است:

iOS_Tips

– اگر هنوز این نرم افزار را ندارید می توانید از این لینک آن را برای آیفون، آیپاد تاچ و آیپد خود دانلود کرده و نصب نمایید.

– نرم افزار را اجرا کنید و با یکی از اکانت های جیمیل خود وارد شوید.

– چه با سوییپ کردن از سمت چپ به راست چه با تپ کردن روی آیکن List در گوشه سمت چپ و بالای صفحه وارد منوی Inbox شوید.

– روی فلشی که به سمت پایین است تپ کنید و بعد روی گزینه Add Account تپ کنید.

– حالا اطلاعات اکانت بعدی خود را وارد کنید ( یا با انتخاب گزینه Create a Google account یک اکانت کاملا جدید بسازید ) و در آخر روی Sign In تپ کنید.

– همین روند را برای دیگر اکانت های خود نیز تکرار کنید تا همه اکانت های جیمیل شما به نرم افزار اضافه شوند.

iOS_Tips

همانطور که دیدید اضافه کردن اکانت ها به نرم افزار Gmail کار بسیار ساده ای است. ضمنا سوییچ کردن بین اکانت ها نیز به سادگی اضافه کردن اکانت هاست. برای سوییچ کردن بین اکانت ها کافی است وارد منوی میلباکس شوید و مجددا روی همان فلش رو به پایین تپ کنید تا همه اکانت های خود را مشاهده کنید، با تپ کردن روی هر کدام از اکانت ها، نرم افزار به همان اکانت سوییچ می کند.

iOS_Tips

حتی می توانید نوتیفیکیشن ها و اخطار ها را برای هر اکانت به صورت مجزا تنظیم کنید. می توانید روی آیکن چرخ دنده تپ کنید و معین کنید که برای همه ایمیل ها نوتیفیکیشن دریافت کنید یا اینکه برای هیچ کدام نوتیفیکیشنی دریافت نکنید. اگر هم تصمیم دارید یکی از اکانت های خود را از این نرم افزار حذف کنید می توانید اکانت مورد نظر را انتخاب کنید و سپس Sign Out کنید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *