Tunester؛ ساده ترین موزیک پلیر اندرویدی!

Tunester؛ ساده ترین موزیک پلیر اندرویدی!
  • 1392/5/22
  • علیرضا
  • 1

1

نمی دانم شما هم مثل من از موزیک پلیر پیشفرض اندروید ناراضی هستید یا نه. موزیک پلیر پیشفرض اندروید ممکن است شما را با منوهای زیاد دچار سردرگمی کند. لیست های پخش فراوان، اکولایزر و تعداد زیادی قابلیت که ممکن است حتی یک بار هم از آنها استفاده نکنید.

اما اگر شما هم به دنبال سادگی بیشتری می گردید، فروشگاه برنامه های گوگل انواع و اقسام موزیک پلیرها را به شما ارایه می دهد. می توانید هر کدام که بیشتر با نیازهای شما تطابق داشت را انتخاب کرده و استفاده کنید.

امروز می خواهیم یکی از ساده ترین و در عین حال بهترین برنامه های موزیک پلیر اندروید را به شما نشان دهیم. پس با گویا آی تی همراه باشید….

 

Tunester یک موزیک پلیر جدید برای اندروید است. بسیار ساده و با طراحی مینیمالیستی که روی اعصاب تان به هیچ وجه رژه نخواهد رفت. این برنامه برای کسانی مناسب است که می خواهید قابلیت های جذابی مثل جسچرها و در عین حال سادگی را با هم در اختیار داشته باشند.

اگر شما هم مایل به استفاده از تیونستر شده اید، می توانید آن را از لینک پایان مطلب دریافت کرده و نصب کنید.

پس از نصب معنای واقعی سادگی را متوجه خواهید شد. اینجا هیچ لیست پخش ( Play List )، اکولایزر و افکت های نمایش صوت وجود ندارد. حتی شما نمی توانید آهنگ ها را بر اساس خواننده مرور کنید. چون تمام موزیک های شما در لیست موجود در صفحه اصلی نمایش داده می شوند که همگی بر اساس حروف الفبا مرتب شده اند.

2

این برنامه همه چیز را ساده می کند. هنگامی که شما روی یکی از موزیک های موجود در صفححه تپ می کنید، پخش موزیک بلافاصله شروع می شود. در این حالت هیچ صفحه ای مثل صفحات Now Playing نمایش داده نمی شود. در پایین صفحه نیز می توانید موزیکی که در حال پخش است را مشاهده کنید. کاور موزیک در حال اجرا نیز به صورت کوچک در گوشه پایین و سمت چپ نمایش داده می شود که برای بزرگ کردن آن کافیست روی تصویر تپ کنید. در این حالت به صفحه Now Playing خواهید رفت که در اکثر موزیک پلیرها وجود دارد.

3

برای عقب و جلو بردن موزیک نیز می توانید از نوار باریکی که در بالای همین قسمت قرار دارد استفاده کنید. یک گزینه دیگر نیز مشاهده می شود. این گزینه همان Shuffle است که موزیک را به صورت تصادفی پخش خواهد کرد.

 

برخی از عملکردهای این اپلیکیشن نیز به صورت جسچرها قابلیت اجرایی دارند. این کار انجام شده است تا تعداد منوها و دکمه ها در طراحی برنامه به حداقل برسد. به عنوان مثال با نگه داشتن انگشت خود روی یک موزیک، می توانید آن را به صف پخش اضافه کنید. همچنین با کشیدن نوار پایینی برنامه به سمت چپ یا راست ( سوایپ کردن ) می توانید به آهنگ قبلی و بعدی بروید. برای شروع یا توقف پخش نیز کافیست روی نوار پایینی تپ کنید.

ممکن است که موزیک های زیادی داخل لیست شما وجود داشته باشند. در این حالت ممکن است که مکان موزیک در حال پخش را گم کنید. با نگه داشتن انگشت خود روی نوار پایین برنامه، به مکان مربوط به موزیک مذکور خواهید رفت.

اگر بخواهید یک آهنگ خاص را بر اساس حروف الفبا و به سرعت پیدا کنید چکار خواهید کرد؟ لیست را پیموده تا به بخش مورد نظر برسید؟ نه این کار اشتباه است. کافیست نشانگر موجود روی اسکرول بار را گرفته و آن را بالا یا پایین ببرید. اکنون حروف نمایش داده می شوند و می توانید با سرعت و دقت بیشتری بر اساس حروف الفبا موزیک های مورد نظرتان را پیدا کنید.

4

البته یکی از کمبودهایی که به هنگام کار با این برنامه مشاهده کردیم، عدم وجود قابلیت Repeat یا همان تکرار موزیک ها بود. البته این مشکلات به مرور زمان حل خواهند شد.

 

دریافت اپلیکیشن Tunester از گویا آی تی ( بدون تحریم )

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام
    بابت معرفی این اپلیکیشن ممنونم ، خیلیل عالی بود.
    لطفا برنامه speed tracker رو هم برای معرفی و دانلود بذارید.( تو قسمت معرفی اپ های مربوط به مسیریابی بود ولی نمیتونم از گوگل پلی دریافت کنم . ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *