سونی تاریخ عرضه PlayStation 4 را مشخص کرد.

سونی تاریخ عرضه PlayStation 4 را مشخص کرد.
  • 1392/5/30
  • بهرام مرتاضی
  • 0

نسل بعدی کنسول بازی شرکت سونی 15 نوامبر در قاره امریکای شمالی عرضه خواهد شد، تقریباً یک ماه زودتر از آنچه که گفته می شد. دو هفته بعد از آن یعنی در تاریخ 29 نوامبر این دستگاه در اروپا و آمریکای جنوبی عرضه می شود. این خبر دیروز صبح در کنفرانس خبری Gamescom آلمان بیان شد.

به گفته Andrew House این دستگاه در 32 کشور جهان تا تعطیلات سال نو میلادی در دسترس خواهد بود. وی همچنین اضافه کرد که یک میلیون Gamer برای دستگاه جدید پیش ثبت نام کرده اند، چیزی که وی آن را باورنکردنی توصیف کرد.

 

2013-08-20-image-8

مایکروسافت هنوز تاریخ مشخصی را برای عرضه Xbox One  اعلام نکرده است، اگرچه این اطمینان وجود دارد که دستگاه در نوامبر عرضه خواهد شد. EA Games در نمایشگاه Gamescom اعلام کرد که جدیدترین نسخه بازی Need For Speed یعنی Rival برای کنسول Xbox One در تاریخ 21 نوامبر عرضه خواهد شد.

از طرف دیگر سونی قیمت دستگاه بازی همراه خود PlayStation Vita را کاهش داد تا فروش این دستگاه را افزایش دهد. این شرکت در همان همایش خبری نمایشگاه اعلام کرد که دستگاه از این پس با قیمت 199$ به فروش خواهد رسید اما هنوز نا مشخص است که قیمت مد های  دیگر این دستگاه با قابلیت های WiFi و 3G به همان مبلغ خواهد بود یا خیر.

 

2013-08-20-image-9

این دستگاه با قیمت 199$ از دیروز در امریکا و اروپا به فروش خواهد رسید. سونی این کاهش قیمت را در فوریه گذشته در ژاپن انجام داد تا فروش دستگاه را افزایش بخشد. هر دو نسخه WiFi و 3G هم به قیمت 19،980 ین معادل 214$ تنزل پیدا کرد. بنابراین این خبر خوبی است که شاید سونی این دو مدل دستگاه را هم در کل جهان با همان کاهش قیمت عرضه کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *