توافق مایکروسافت و گیم لافت برای تولید بازی های مخصوص ویندوز ۸

توافق مایکروسافت و گیم لافت برای تولید بازی های مخصوص ویندوز ۸
  • 1392/5/30
  • علیرضا
  • 0

vlcsnap-2013-08-21-12h14m36s61

شرکت مایکروسافت و شرکت فرانسوی Gameloft به تازگی با امضای یک توافقنامه تجاری رسما برای تولید بازی های مخصوص ویندوز هشت همکاری خواهند کرد.

حتما شرکت فرانسوی گیم لافت که تولید کننده بازی های مخصوص موبایل است را می شناسید. این شرکت تولید کننده بازی های مشهوری مثل آسفالت می باشد. طی این توافقنامه قرار است ظرف یک سال آینده ۱۵ بازی برای ویندوز هشت تولید شود. چرخه انتشار بازی ها با عناوینی مثل Asphalt 8: Airborne و Dungeon Hunter 4 شروع می شود و در ماه های بعدی بازی های بیشتری مثل Despicable Me: Minion Rush، Total Conquest، Six Guns و UNO & Friends منتشر خواهد شد.

آقای استیو گاگنهایمر نایب رئیس بخش توسعه بسترهای نرم افزاری شرکت مایکروسافت می گوید: ما از همکاری با گیم لافت که یکی از شرکت های پیشرو در صعنت بازی می باشد بسیار خوشحالیم و می خواهیم بهترین بازی ها را به مشتریان مان ارایه دهیم. ما در تلاش هستیم تا ویندوز هشت و ویندوز فون هشت را به بهترین پلتفرم برای بازی ها تبدیل کنیم. واضح است که حالا که با شرکت گیم لافت همکاری می کنیم، این بهترین فرصت برای توسعه دهندگان بازی و گیمرها است که ویندوز را به عنوان پلتفرم خود انتخاب کنند.

همچنین مایکروسافت و گیم لاف وعده دادند که همکاری های خود را در سال ۲۰۱۴ ادامه خواهند داد و بازی های قابل توجهی را معرفی خواهند کرد.

در پایان می توانید تریلر بازی آسفالت ۸ را مشاهده کنید که به زودی برای ویندوز ۸ عرضه خواهد شد.

 

دانلود تریلر بازی آسفالت ۸

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *