iPhone نسل بعد 31 درصد سریعتر از iPhone 5 خواهد بود.

iPhone نسل بعد 31 درصد سریعتر از iPhone 5 خواهد بود.
  • 1392/6/5
  • بهرام مرتاضی
  • 0

گفته شده است گوشی هوشمند بعدی Apple که iPhone 5S نام دارد بیش از 30 درصد از iPhone 5 سریعتر خواهد بود. نسل بعدی این گوشی هوشمند از چیپ های A7  دقیقاً 31 درصد سریعتر از چیپ های A6 خواهد بود که بر روی iPhone 5  و چهارمین نسل iPad استفاده شده بود. این خبر توسط Fox News منتشر شده است.

حقیقتاً این افزایش سرعت جایگاه iPhone را در رقابت گوشی های هوشمند با Samsung, HTC و LG مستحکم تر می کند. این پردازنده به گونه ای دو هسته ای احساس می شود و این در حالی است که بقیه تولید کنندگان گوشی های هوشمند به سمت استفاده از پردازنده های 4 هسته ای افتاده اند. شاید جالب باشد که بدانید شایعه شده است Apple بر روی برخی از مدل های 5S از پردازنده های 64 بیتی استفاده خواهد کرد

2013-08-25-image-3

مجله الکترونیکی 9to5Mac ادعا کرده از یک منبع مستقل شنیده است که Apple روی برخی از مدل های iPhone 5S پردازنده های 64 بیتی استفاده خواهد کرد. جهش پردازنده A7 از 32 بیت به 64 بیت افزایش کارایی را در برخی بخش های iPhone مانند انیمیشن، نرم افزارهای پس زمینه و سایر افکت های گرافیکی iOS 7 خواهد داشت. انتظار می رود همین چیپست یا چیپست پیشرفته تری در پنجمین نسل iPad مشاهده شود.

ولی اگر پردازنده های 64 بیتی امسال استفاده نشوند، حتماً طبق بررسی Ming-Chi Kuo در سال 2014 با پردازنده های A8 معرفی خواهند شد و در آن حتماً از پردازنده های 64 بیتی استفاده خواهد شد.

iPhone بعدی که منتظر عرضه آن هستیم و iPhoneی ارزان نام گذاری شده است 5C است و طبق چیزی که انتظار می رود در یک کنفرانس خبری 10 سپتامبر معرفی خواهد شد.

منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *