KitKat نام ورژن بعدی Android

KitKat نام ورژن بعدی Android
  • 1392/6/13
  • بهرام مرتاضی
  • 1

Key Lime Pie به عنوان نام کد برای ورژن بعدی اندروید انتخاب نخواهد شد، این نامگذاری به  KitKat تغییر کرد. !!! ظاهراً گوگل با این شرکت شکلات سازی به توافق رسیده است تا از نام تجاری آن به عنوان ورژن بعدی اندروید استفاده کند.

2013-09-03-image-9

KitKat نام تجاری یک شکلات است که شرکت Nestle تولید می کند و تحت لیسانس Heresy در ایالات متحده است. به گفته مدیر بخش مشارکتی اندروید، ایده تغییر نام از Key Lime Pie به KikKak زمانی مطرح شد که ما دریافت افراد زیادی طعم Key Lime Pie را چشیده اند و این اسم اصلاً شناخته شده نیست.

ظاهراٌ KitKat اسمی بوده در میان برنامه نویسان اندروید خیلی هم شناخته شده است. اواخر سال گذشته بود که یک نفر احتمال داد نام بعدی ورژن اندروید (ورژن 4.4) به Nestle مربوط خواهد بود و توافقات در این زمینه صورت گرفته. در این میان هیچ پولی به هیچ یک از طرفین نمی رسد فقط موقعیت تجاری برای هر کدام از طرفین به وجود می آید.

2013-09-04-image-2

اندروید قبلاً هر یک ورژن های خود را Dessert, cupcake, donut, eclar, Gingerbread, HoneyComb, Ice Cream Sandwich, Jelly Bean و هم اکنون Kitkat

برای ترویج دادن این نسخه، Nestle و Google از 6 سپتامبر به هر شخصی که این شکلات را خریداری می کند شانس برنده شدن یک Nexus 7 یا اعتبار اکانت Google Play می دهد. فقط کافیست از این تاریخ در فروشگاه ها به دنبال برند kitKat با آرم ربات اندروید باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. جمله بندی هات رو یک بار چک میکردی بد نبود. 10 – 12 خط متن 4-5 تا ایراد داره. به هر حال ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *