اپلیکیشن رسمی توییتر برای iOS 7 منتشر شد

اپلیکیشن رسمی توییتر برای iOS 7 منتشر شد
  • 1392/6/29
  • علیرضا
  • 0

1

اپلیکیشن رسمی توییتر برای نسخه جدید سیستم عامل شرکت اپل یعنی iOS 7 عرضه شد. بنابراین می توانید این اپلیکیشن را روی آیفون و آپیدهایی که به نسخه هفتم iOS ارتقا پیدا کرده اند نصب کنید. در این نسخه طراحی تازه ای را مشاهده خواهید کرد که به خوبی با iOS 7 سازگار شده است. همچنین این بروز رسانی اپلیکیشن توییتر برای نسخه های شش و پنج iOS نیز فراهم شده است.

علاوه بر بهبودهایی که توییتر طی این بروز رسانی برای اپلیکیشن خود در آیفون و آیپد ایجاد کرده است، چندین قابلیت جدید iOS 7 نیز وجود دارد که استفاده از توییتر را آسان تر و لذت بخش تر خواهند کرد. در ادامه به چند مورد از آنها اشاره ای خواهیم داشت.

1- در اپلیکیشن موزیک iOS 7 می توانید موزیک هایی که اکنون در ایستگاه موزیک توییتر ( با هشتگ music# ) ترند شده اند را مشاهده کرده و در صورت تمایل به آنها گوش دهید. البته این قابلیت برای کاربران ایرانی کارایی نخواهد داشت. چون سرویس موزیک توییتر برای کاربران ایرانی در دسترس نیست.

2- دستیار iOS 7 یعنی Siri اکنون می تواند در بین توییت ها به جستجو بپردازد و به شما در پیدا کردن یک موضوع خاص کمک کند. این کار باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد. چرا که همه چیز به صورت صوتی انجام می پذیرد.

3- در مرورگر سافاری می توانید از قابلیت Shared Links استفاده کرده و لینک هایی را که توسط افراد دنبال شده توسط شما به اشتراک گذاشته می شود را مشاهده کنید.

2

از دیگر قابلیت هایی که در نسخه های قبلی iOS هم وجود داشته و در نسخه 7 این سیستم عامل نیز پشتیبانی می شود و یکپارچه سازی خوبی را با اپلیکیشن توییتر ایجاد می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- ایجاد و یا ورود به حساب کاربری توییتر از طریق بخش تنظیمات در آیفون و آیپد.

2- اشتراک گذاری صفحات وب، تصاویر و موارد دیگری که در توییتر آنها را مشاهده می کنید به سادگی و به صورت مستقیم از طریق گزینه های اشتراک گذاری داخلی انجام خواهد شد. این گزینه ها عبارتند از سافاری و برنامه های دیگر مثل Everlapse و Frontback.

3- بروز رسانی اپلیکیشن مخاطبین ( Contacts ) نسخه هفتم iOS با استفاده از نام کاربری افرادی که با آنها تماسی داشته اید.

3

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *