نسخه جدید مترجم گوگل برای iOS 7 منتشر شد

نسخه جدید مترجم گوگل برای iOS 7 منتشر شد
  • 1392/6/30
  • علیرضا
  • 0

google-translate-600x293

مسلما نیازی به برقراری ارتباط با سایر زبان های دنیا امری حیاتی به حساب می آید. مثلا هنگامی که قصد داریم به سفر خارج از کشور برویم و یا برای برقراری ارتباط از طریق روش های مختلفی مثل اینترنت و تلفن با یک فرد خارجی با زبانی متفاوت! این روزها ترجمه جملات مختلف به لطف فناوری و سرویس های قدرتمندی مثل مترجم گوگل ( Google Translate ) بسیار راحت تر شده است. هرچند که ممکن است برخی جملات نامفهوم باشند ولی معنای کلی را می رسانند.

سرویس مترجم گوگل در پلتفرم های مختلف در دسترس کاربران قرار دارد ولی نسخه های مخصوص موبایل قابلیت های جذابی دارند. روز پنجشنبه نسخه جدیدی از اپلیکیشن Google Translate برای سیستم عامل iOS عرضه شد که دارای قابلیت های جدید می باشد و برای iOS 7 نیز بهینه سازی شده است. اگر موافق باشید نگاهی به نسخه جدید اپلیکیشن Google Translate بیندازیم. پس با گویا آی تی همراه باشید….

 

طراحی جدید رابط کاربری

تقریبا همه اپلیکیشن هایی که برای نسخه جدید iOS طراحی شده اند، سعی کرده اند که تغییرات ظاهری و متناسب با زبان طراحی iOS 7 را لحاظ کنند. یعنی همه چیز به صورت Flat یا همان صاف طراحی شده است. هرچند که گوگل خود از پیشگامان این نوع طراحی است.

1

پشتیبانی از دست نوشته ها

قابلیت جالبی که به این نسخه اضافه شده است می تواند شما را در کشورهایی که نوشتن به زبان آنها بسیار مشکل است یاری کند. کشورهایی مثل ژاپن، کره و چین. مثلا به یک رستوران چینی می روید و یک منوی غذا به زبان چینی مقابل تان گذاشته می شود. حالا شما نمی دانید که اصلا این غذاها چه هستند و یا تلفظ صحیح نام شان چیست. کافیست آیفون تان را از جیب خارج کرده و چیزی را که در منوی می بینید با انگشت تان روی صفحه بنویسید. گوگل خیلی راحت آن را ترجمه خواهد کرد و همچنین تلفظ آن را به دو صورت صوتی و نوشتاری ( با حروف انگلیسی ) در اختیار شما قرار خواهد داد.

2

دریافت نسخه جدید اپلیکیشن Google Translate از فروشگاه iTunes

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *