اکانت بانکی یا سایت مورد نظرتان را نمی توانید باز کنید؟

اکانت بانکی یا سایت مورد نظرتان را نمی توانید باز کنید؟
  • 1392/7/3
  • خدادادی طاقانکی
  • 0

access-denied-840x420

در حالی که بانکداری اینترنتی کار بسیاری از ما را از نظر عدم نیاز به مراجعه حضوری به بانک، عدم نیاز به ماندن در نوبت و غیره راحت کرده است اما بارها پیش آمده که ورود به سایت و حساب اینترنتی با مشکل مواجه می شود. برخی اوقات این مشکل از سایت و سرور بانک می باشد و برخی اوقات نیز این ایراد از سیستم خود شماست.

در زیر لیستی از کارهایی که می توانید برای رفع این عیب انجام دهید را آورده ایم، در صورتی که عیب پیش آمده از سمت کامپیوتر شما باشد با انجام این مراحل مشکل شما باید حل گردد. همچنین در صورتی که با سایت های غیربانکی نیز مشکلی در لاگین داشته باشید می توانید با استفاده از این مراحل ورود به آنها را حل نمایید.

بروزرسانی مرورگر

cant_login_bank_update_browser

به منظور داشتن بهترین نتیجه از وبگردی، لازم است همیشه مرورگر خود را بروزرسانی نمایید. نسخه های جدید دارای امنیت بالاتر و امکانات بیشتر، همچنین نمایش بهتر اطلاعات صفحات وب و ترمیم اشکالات نسخه های قبل می باشند. فایرفاکس و گوگل کروم بطور خودکار خودشان را بروزرسانی می نمایند و اینترنت اکسپلورر از طریق بروزرسانی ویندوز قابل آپدیت است.

بروزرسانی پلاگین ها

برخی از سایت ها برای تسهیل در ورود و خوانش سایتشان از پلاگین های مختلفی استفاده می کنند. همیشه پلاگین های مختلفتان را بروزرسانی کنید مخصوصا جاوا و فلش که مورد استفاده سایت های مختلفی می باشند. شاید کمی درخواست عجیبی باشد اما این بروزرسانی ها می تواند اصلاحی بر عیب عدم ورود شما به سایت بوده باشد. همچنین با بروزرسانی این پلاگین ها امنیت خود را نیز بالاتر خواهید برد.

پاک سازی کش مرورگر

cant_login_bank_firefox_clean

اگر بروزرسانی مرورگر و پلاگین های مربوطه هم کمکی به شما نکرد باید به پاکسازی مرورگرتان بپردازید. برای اینکار کش مرورگرتان را خلی کرده و برای محکم کاری کوکی ها و اطلاعات ورود و غیره را نیز پاکسازی نمایید. پاک کردن این اطلاعات بطور بالقوه می تواند مشکل شما را حل نماید. به این خاطر که ممکن است مشکل در یکی از کوکی های ناقص بوده باشد و یا اطلاعات ورود شما و کش مرورگر دچار ایراد بوده که با پاکسازی آنها و بارگزاری مستقیم از سایت مشکل حل گردد.

استفاده از حالت Incognito یا Private

cant_login_bank_private_mode

در صورتی که با پاکسازی مرورگرتان باز هم مشکل وجود داشت می توانید از حالت خصوصی یا ناشناس مرورگرتان استفاده کنید. در این حالات امکانات عمومی مرورگر در اختیار شماست با این تفاوت که کش و تاریخچه و هیچ چیز دیگری ذخیره نشده و از قبل نیز وجود ندارد. به همین دلیل در صورت استفاده از این حالت در هر بار لاگین کردن مجبور به وارد کردن اطلاعات خود خواهید بود.

به بیان دیگر با استفاده از این حالت به پاک بودن مرورگر خود اطمینان بیشتری خواهید داشت.

از مرورگر دیگری استفاده کنید

cant_login_bank_switch_browser

شما مرورگرتان را بروزرسانی کردید، پلاگین های مربوطه را نیز آپدیت کردید، تمام تاریخچه و کش مرورگرتان را نیز پاکسازی کردید همچنین از حالت ناشناس و خصوصی بروزرتان کمک گرفتید اما باز هم مشکل برقرار است!؟ تنها یک راه حل دیگر مانده است. از مرورگر دیگری استفاده کنید. مرورگر دیگری را باز کنید و سایت مورد نظرتان را با آن امتحان کنید. توصیه می کنم از گوگل کروم یا موزیلا فایرفاکس استفاده کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *