HTC Butterfly 2 برای ژانویه 2014؟

HTC Butterfly 2 برای ژانویه 2014؟
  • 1392/7/6
  • علیرضا
  • 1

HTC-Butterfly-2-with-Snapdragon-800-CPU-Expected-in-January-2014-386984-2

شرکت تایوانی HTC مدت هاست که به دنبال ساخت یک جانشین مناسب و قدرتمند برای گوشی های Butterfly خود می باشد. از این رو مدت ها بود که شایعه هایی حول این موضوع می چرخید. اما اکنون اطلاعات بیشتری در مورد محصول جدید این شرکت در دسترس می باشد.

این اسمارت فون جدید که HTC Butterfly 2 نام دارد ظاهرا قرار است در ماه ژانویه سال آینده عرضه شود و همچنین با سخت افزار قدرتمندی همراه خواهد بود که قطعا تبدیل به یکی از قدرتمندترین گوشی های ساخت این شرکت می شود.

اولین چیزی که در اسمارت فون ها مورد توجه قرار می گیرد، پردازنده آنها است. این گوشی از یک پردازنده اسنپ دراگون 800 استفاده می کند. اطلاعات بیشتر نشان می دهند که این اسمارت فون جدید سایز بزرگتری نسبت به مدل قبلی Butterfly دارد. اندازه صفحه نمایشگر نیز 5.2 اینچ و با کیفیت Full HD خواهد بود. علاوه بر این شایعات نشان می دهند که این گوشی ضد آب می باشد و از این حیث قصد دارد تا با سری Z محصولات شرکت سونی وارد رقابت شود.

هنوز اطلاعات بیشتری در دست نیست و مثلا نمی دانیم که این گوشی از چه میزان فضای ذخیره سازی و حافظه رم بهره می برد. بنابراین باید چند ماه دیگر صبر کنیم و ببینم که آیا HTC این پرچمدار جدید خود را در ماه ژانویه ( و احتمالا در نمایشگاه CES 2014 ) معرفی خواهد کرد یا خیر؟

فعلا همین ها را در موزد HTC Butterfly 2 در ذهن داشته باشید: پردازنده اسنپ دراگون 800 و صفحه نمایش 5.2 اینچی! منتظر خبرهای بیشتر در مورد این اسمارت فون جدید در گویا آی تی باشید….

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *