طولانی تر شدن عمر باتری در iOS 7

طولانی تر شدن عمر باتری در iOS 7
  • 1392/7/11
  • امين قاسمي‌زاده
  • 0

iOS-7

برای طولانی شدن عمر باتری‌های گوشی آیفون خود تغییرات زیر در گوشی هوشمند خود اعمال کنید.
برخی از ویژگی‌های جدیدی که در سیستم عامل آیفون یعنی iOS 7 اضافه شده است ممکن است عمر باتری شما را به خطر بیندازد. برخی از ویژگی‌ها مثل AirDroid و یا تنظیمات یواشکی که در زیر منوها دفن شده‌اند مصرف باتری گوشی هوشمند شما را زیاد می‌کنند.
اگر شما متوجه شدید که باتری شما به سرعت خالی می‌شود بهتر است تنظیمات زیر را در گوشی هوشمند خود تغییر دهید تا کاهش مصرف باتری را مشاهده کنید.

بارگذاری مجدد یک برنامه در پس زمینه:
این ویژگی باعث می‌شود که برنامه به صورت خودکار در پس زمینه باقی بماند و در حالی که شما با آن کاری ندارید این برنامه به صورت خودکار بروز رسانی شود. عیب این روش این است که با بیهودگی باعث مصرف عمر باتری می‌شود.
برای رفع این مشکل شما باید به قسمت Settings > General > Background App Refresh بروید و در آن قسمت می‌توانید تنظیمات دلخواه خود را انجام دهید و یا این ویژگی را کلاً خاموش کنید.
به روز رسانی خودکار:

بدون شک این خواسته خود اپل است تا گوشی‌های خود را به طور خودکار بروز رسانی کند ولی شارژ شما را در طولانی مدت از بین می‌برد بهتر است که این گزینه را خاموش کنید.
برای انجام این کار به قسمت Settings > iTunes and Apple Store بروید و گزینه بروز رسانی را غیر فعال کنید. فراموش نکنید که برای بررسی برنامه‌ها و آپدیت های جدید به فروشگاه اپل هر چند وقت یک بار سر بزنید.
نشان دادن محل گوشی و دیگر خدمات راجع به محل:

یکی دیگر از ویژگی‌های باتری‌های گوشی بزرگ استفاده از ویژگی و امکانات آن است. شما می‌توانید از برنامه‌ها و خدمات مبتنی بر مکان این دستگاه‌ها استفاده کنید. این برنامه‌ها شامل رد یابی و نقشه برداری است اما گاهی اوقات که شما به این امکانات نیاز ندارید باعث می‌شود که از باتری استفاده بیهوده شود و طول عمر آن کاهش یابد.
شما باید به قسمت Settings > Privacy > Location Services. بروید. کمی پایین بروید و قسمت خدمات سیستم را انتخاب کنید. برخی از این گزینه‌ها به منظور بهبود است و برخی برای حفظ حریم شخصی و تنظیمات باتری.
شما می‌توانید گزینه مورد نظر خود را غیر فعال کنید.
نور افکن صفحه نمایش:
در حال حاضر جستجوی هر برنامه ای و کار کردن و روشن ماندن صفحه نمایش باعث کاهش طول عمر باتری گوشی شما می‌شود. کسانی که خیلی از این ویژگی استفاده می‌کنند باید به قسمت Go to Settings > General > Spotlight Search بروند و گزینه مورد نظر خود را غیر فعال کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *