بررسی Surface ۲

بررسی Surface ۲
  • 1392/7/12
  • امين قاسمي‌زاده
  • 0

نقد و بررسی Surface ۲:
نازک‌تر، سبک‌تر، بادوام، طراحی شده توسط تراشه تگرا 4 است و آماده است که در ۲۲ اکتبر با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه بازار شود.

ش

تبلت جدید ماکروسافت یعنی Surface، در نسل جدیدی از محصولات ویندوز RT و برای رقابت با تبلت های آندرویدی و iOS وارد بازار شد.
از ویندوز RT به گرمی در میان کاربران استقبال شد و تبلت Surface با سیستم عامل ویندوز ۸ و پردازنده Intel Core i5 به مشتریان عرضه شد.
در حال حاضر تبلت Surface به مرحله دوم رسیده است و تولید تبلت Surface ۲ مدتی است آغاز شذه است.
در حال حاضر ویندوز اجرایی و نصب شده بر روی این تبلت Windows RT است که دستخوش تغییراتی شده است و کامل‌تر شده است.

همراه با تغییراتی که در ویندوز RT ایجاد شده است در ظاهر این تبلت هم تغییراتی صورت گرفته است.این تبلت با ویژگی‌های جدید ظاهری و سخت افزاری مثل:بدنه باریک‌تر،پردازنده ۱٫۷GHz Nvidia Tegra 4 و یک صفحه نمایش با کیفیت عالی به بازار می‌آید.
هر دو تبلت Surface 2 و Surface Pro 2 با صفحه نمایش ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل طراحی شده‌اند و در تنظیم رنگ آن دقت بیشتری به کار گرفته شده است.
تبلت Surface 2  دوربین‌های جلو و عقب را بهبود ساخته است در حال حاضر دوربین جلو (۳٫۵MP و دوربین عقب ۵MP)است که برای ویدیو چت و استفاده از نرم افزار اسکایپ عالی است.
در حالی که تبلت Surface Pro 2 با سیستم عامل ویندوز ۸ خود هنوز هم در رنگ‌های سفید و مشکی زده می‌شود،تبلت Surface 2 همراه با ویندوز RT و با رنگ‌های روشنی مثل نقره ای و با بدنه ای از جنس منیزیم طراحی و آماده شده است.لوگوی نام تجاری در پشت تبلت متفاوت است. نام Surface آسان‌تر از Microsoft است و پایه قرار داده شده در قسمت عقب در حال حاضر قادر به تنظیم برای دو زاویه است و باعث می‌شود راحت‌تر از زاویه های مختلفی صفحه نمایش را دید و با تبلت کار کرد.
ماکروسافت در ابتدا اعلام کرده بود که این زاویه‌ها ۴۰ درجه است در حالی که در اصل ۲۴ درجه است.

ش

صفحه کلید نازک شده و افزایش نور های پس زمینه:
یکی از مشکلات صفحه کلید های قبل چسبیده بودن دکمه های صفحه کلید به هم بود که در این سری جدید تغییرات اعمال شده است و این مشکل حل شده است.
صفحه کلید دارای کلید های مسطح است که بازخورد کمتری با انگشت کاربر دارد.
این کلیدها که به سبک جزیره ای هستند، کم عمق هستند اما هنوز قابل استفاده‌اند و رضایت کاربر را جلب می‌کنند.
Touch Cover حدود یک سوم نازک‌تر از نسخه اصلی است.اما در همان زمان تایپ کردن کمی سخت شده است. سیستم‌های قدیمی از یک سنسور در زیر هر کلید همراه با یک آرایه کامل تشکیل شده است. این سیستم اجازه می‌دهد شمارش آسان‌تر و با دقت تر باشد به علاوه پشتیبانی از تعداد حرکتی انگشت شمار می‌کند.
در زمان ما تایپ سریع با کمتر تأخیر و خطا و دقت بالا خیلی اهمیت دارد.ماکروسافت در Type Cover دارای باتری یکپارچه است که کمی ضخیم‌تر از نوع پوشش استاندارد است.
هم Touch Cover و هم Type Cover دارای نور پس زمینه هستند. به خصوص این تبلت بسیار مناسب مسافرت است. شما به راحتی می‌توانید از این تبلت در هواپیما و یا در جلسه های کاری خود استفاده کنید.
Surface 2 :
هم Surface 2 و هم Surface Pro 2 از ۲۲ اکتبر در سراسر دنیا برای کاربران عرضه خواهند شد.
تبلت Surface 2 همراه با ویندوز RT از ۴۹۹ دلار برای فروش قیمت گذاری شده است ولی تبلت Surface RT که مدل قدیمی است از ۳۴۹ دلار قیمت گذاری شده است.
تبلت Surface Pro 2 با قیمت ۸۹۹ دلار به بازار خواهد آمد و حافظه داخلی آن تا ۵۱۲GB SSD ارتقا می‌یابد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *