تبلیغات Instagram تا چند ماه آینده

تبلیغات Instagram تا چند ماه آینده
  • 1392/7/13
  • بهرام مرتاضی
  • 0

از زمانی که فیسبوک Instagram را در آوریل 2012 تصاحب کرد این سرویس خیلی بی سر و صدا عمل کرده است. غول بزرگ شبکه اجتماعی پس از اینکه این سرویس کاربران خود را به یک و نیم برابر در سال گذشته رساند و تعداد کاربران فعالش به 150 میلیون کاربر رسید به این فکر افتاد که اکنون زمان خرید Instagram است.

2013-10-03-image-19

در طول چند ماه آینده کاربران ایالات متحده استفاده کننده از Instagram گاه به گاه شاهد تبلیغات در صفحه ارسال خود خواهند بود. طبق گزارشی که در یک بلاگ Instagram منتشر شد، کاربران شاهد تبلیغات زیبا و با کیفیت از برند هایی خواهند بود که از قبل کاربر جامعه Instagram بوده است.

در عمل اگر شما از تبلیغاتی خوشتان نیامد، می توان آن را رد کنید و یا اینکه نظرتان را درباره آن بیان کنید. هنوز کاملاً مشخص نیست که چه برند ها و شرکت هایی قرار است برای اولین بار در تبلیغات ظاهر شوند و یا اینکه این تبلیغات هر چند وقت یکبار نمایش داده خواهند شد.

برای شرکت مادر (فیسبوک) این یک موقعیت دیگر برای درآمدزایی است. زمانی که فیسبوک Instagram را خرید هیچ صحبتی درباره اینکه تبلیغاتی به وجود خواهد آمد یا اینکه چه زمانی تبلیغات بر بستر Instagram قرار خواهد گرفت.

فیسبوک با وارد نکردن تبلیغات از ابتدا در Instagram ترفندی هوشمندانه زده است. کاربران هم اکنون راحتر تر با این تبلیغات کنار خواهند آمد تا یک سال پیش.

منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *