LG شروع به تولید انبوه نمایشگر 6 اینچی انعطاف پذیر گوشی های هوشمند کرده است.

LG شروع به تولید انبوه نمایشگر 6 اینچی انعطاف پذیر گوشی های هوشمند کرده است.
  • 1392/7/16
  • بهرام مرتاضی
  • 0

LG Electronics تایید کرد بعد از ماه ها شایعه صفحه نمایش های منعطف به تولید انبوه رسیدند. به گزارش رویترز صفحه نمایش 6 اینچی LG که از جنس پلاستیک است و قابلیت خم شدن دارد و شکسته نیز نمی شود از سوی این شرکت معرفی شده است.

2013-10-07-image-3

منابعی نزدیک به LG اعلام کرده اند این شرکت برای عرضه گوشی هوشمندی با صفحه منعطف در چند ماه آینده آماده می شود تا در میدان مبارزه با Samsung باقی بماند. ماه پیش Samsung اعلام کرد اکتبر امسال گوشی هوشمندی با صفحه ای منعطف را عرضه خواهد کرد. گفته شده است صفحه نمایش Samsung از راست به چپ انحنا دارد در حالی که انحنای گوشی هوشمند LG از بالا به پایین خواهد بود.

خصوصیات این نمایشگر نشان می دهد که وزن آن 7.2 گرم خواهد بود و ضخامت 0.44 میلیمتر دارد. خیلی ها بر این عقیده اند که این گوشی همان LG G Flex است که انتظار می رفت پردازنده Snapdragon 800 و گرافیک Adreno 330 را به همراه داشته باشد.

زمانی که گوشی های هوشمند با صفحه نمایش منعطف منتشر شوند، صرف نظر از اینکه چه اسمی داشته باشند، باید انتظار داشته باشید که عرضه کمی داشته باشند، چرا که بازده این گونه صفحه نمایش ها پایین است برای مثال پیش بینی LG برای تولید 300،000 قطعه در ماه است. اگر این گوشی خیلی محبوب شود می توانیم نتیجه بگیریم که LG موفقیتی بزرگ را کسب کرده است.

وقتی شما فروش 9 میلیونی آخر هفته Apple را در ماه گذشته میلادی با این گوشی مقایسه می کنید می بینید که برای LG با این حجم تولید بیش از 3 ماه طول می کشد تا به فروش 1 میلیون دستگاه برسد و بنابراین مدت زمان زیادی نیاز است تا این دستگاه ها در بازار جا بیافتند.

منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *