هفت گانه گیگابایت با پشتیبانی از Kaveri

هفت گانه گیگابایت با پشتیبانی از Kaveri
  • 1392/7/17
  • ITTeach
  • 0

شرکت AMD به تازگی نسل سوم پردازنده های مجهز به APU را تحت عنوان Kaveri معرفی نمود. این نوع معماری تا کنون در دو نسل Llano و Trinity توسط این شرکت ارائه شده بود که به دلیل قدرت بالا در انجام چند پردازش همزمان، با استقبال خوبی از طرف کاربران مواجه شد. از این رو شرکت گیگابایت مادربردهای متعددی را بر پایه پردازنده های AMD و با قابلیت پشتیبانی از سری Kaveri طراحی و تولید نمود تا پاسخگوی تمامی نیازهای این دسته از کاربران رایانه های دسکتاپ باشد. این شرکت تا کنون هفت مدل از مادربردهای جدید FM2+ سری A88X را تولید کرده است که هرکدام قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی دارند و علاوه بر پردازنده های Kaveri APU، از پردازنده های Trinity و APUهای Richland با سوکت FM2 نیز به طور کامل پشتیبانی می کنند.

GIGABYTE MB A88X Series Kaveri Support

یکی از برترین این مادربردها از سری G1-Killer گیگابایت می باشد که اولین مادربرد AMD از دسته گیمینگ این شرکت به شمار می رود. این محصول که G1.Sniper A88X نامگذاری شده است، مجهز به فن آوری های صوتی انحصاری AMP-UP و USB DAC-UP گیگابایت می باشد که قابلیت های صوتی پیشرفته بسیاری را برای گیمرهای حرفه ای و علاقه مندان به موسیقی در بر دارند. همچنین این مادربرد از فن آوری های کاربردی دیگری از جمله UEFI DualBIOS، تامین توان دیجیتالی و پخش تصویر روی سه صفحه نمایش به صورت همزمان پشتیبانی می کند.

از دیگر مادربردهای حرفه ای این سری می توان F2A88X-UP4 را نام برد که مجهز به ICهای IR3550 با قابلیت عبور جریان 60 آمپر برای تامین توان پردازنده می باشد. این مادربرد همچنین از فن آوری انحصاری Ultra Durable 5 Plus گیگابایت بهره می برد که طول عمر، پایداری و ایمنی مادربرد را تضمین می کند. مادربردهای ارائه شده توسط گیگابایت بر اساس استاندارد ساخت ATX و micro-ATX، و برای انواع رایانه ها از میان رده تا حرفه ای، طراحی شده اند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *