رقابت سنگین برنامه نویسان با جوایز حسابی!

رقابت سنگین برنامه نویسان با جوایز حسابی!
  • 1392/7/22
  • علیرضا
  • 0

1

دیگر روزی نیست که در وبسایت های تکنولوژی خبری در مورد گوشی های هوشمند جدید نبینیم و این گوشی ها هر روز محبوب تر می شوند. چرا که با آنها هرکاری می توان انجام داد. در کشور ما هم گوشی های هوشمند به سرعت در حال فراگیر شدن هستند و با رشد قابل توجهی همراه بوده اند.

برای هرکاری یک برنامه برای گوشی های هوشمند وجود دارد. خوشبختانه چند سالی است که بازارهای داخلی برنامه و بازی ها برای پلتفرم های مختلف شکل گرفته اند و برنامه نویسان نیز حرکت های خوبی در جهت بومی سازی این روند انجام داده اند ولی بدون حمایت از این قشر نمی توانیم شاهد رشد برنامه ها و بازی های بومی باشیم.

از این رو جشنواره سالیانه پردیس با توجه به این نیاز و با هدف حمایت از نرم‌افزارهای ایرانی تلفن‌ همراه، از سوی آزمایشگاه خدمات ارزش افزوده دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. در این جشنواره سه مسابقه برترین برنامه‌ها، برترین بازی‌های رقابتی و مسابقه رکوردزنی در بازی‌های منتخب در نظر گرفته شده است.

در مسابقه برترین برنامه‌ها، برنامه‌نویسان نرم‌افزارهای خود را به جشنواره ارسال و در معرض قضاوت داوران جشنواره و کاربران قرار می‌دهند. در نهایت و پس از جمع‌بندی نظرات داوران و کاربران، بهترین برنامه‌ها انتخاب می‌شوند. برنامه‌های ارسال شده می‌توانند در هر کدام از زمینه‌های مذهبی، کاربردی، آموزشی، سرگرمی،‌ پزشکی، گردشگری،‌ دفاع مقدس، بانکی و ورزشی تولید شده باشند.

در مسابقه برترین بازی‌‌های رقابتی، نرم‌‌افزار طراحی شده باید امکان ثبت رکوردهای کسب شده خود را از طریق پیامک برای مرکزی که به این منظور طراحی شده است را داشته باشند. بهترین بازی‌ها از سوی داوران انتخاب شده و علاوه بر اهدای جوایز ارزنده، از این بازی‌ها در مسابقه سوم (مسابقه رکوردزنی در بازی‌های رقابتی منتخب) استفاده می‌شود.

در مسابقه سوم از کاربران خواسته می‌شود تا برای کسب امتیاز بالاتر در بازی‌های برتر به رقابت بپردازند. کاربرانی که امتیازات بیشتری کسب کنند، برنده نهایی این بخش خواهند بود.

2

جوایز ارزنده در مسابقه ای بزرگ

فکر نکنید جوایز این مسابقه به یک لوح تقدیر و مقدار کمی جوایز نقدی ختم می شود. اگر شما یکی از سه برنده این مسابقه باشید، یک جایزه 12 میلیون تومانی به صورت کمک هزینه تحصیلی دریافت خواهید کرد. این کمک هزینه در طی 12 ماه و هر ماه 1 میلیون تومان به شما تعلق خواهد گرفت.

علاوه بر جایزه ویژه 12 میلیون تومانی که به هر کدام از سه برنده اصلی تعلق خواهد گرفت، جوایز نقدی و غیر نقدی دیگری مثل سکه بهار آزادی و تلفن همراه هوشمند برای سایر مسابقات در نظر گرفته شده است.

در این دوره همچنین قرار است شرکت فناپ جوایز ویژه‌ای را درسه دسته ورزشی، کلاس مجازی و بازی و سرگرمی به برندگان اهدا کند. در این بخش هم، هر جایزه هم شامل یک میلیون تومان وجه نقد و دریافت مشاوره کسب و کار از صندوق سرمایه‌گذاری «شناسا» خواهد بود.

اما برنامه نویسانی که برنامه های خود را از طریق فروشگاه مجازی VASL عرضه می کنند نیز باید منتظر قرعه کشی و دریافت جوایز ارزنده ای باشند.

برای شرکت در این مسابقه بزرگ بهتر است هرچه زودتر دست به کار شده و شروع به کار کنید. چون فقط تا << نیمه آبان >> فرصت خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال نرم افزار می توانید به وبسایت جشنواره سالیانه پردیس به نشانی pardis.vaslab.ir مراجعه نمایید.

امیدواریم شما یکی از برندگان این چشنواره بزرگ باشید….

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *