عرضه تبلت Iconia W4 از سوی ایسر با پردازنده قوی تر

عرضه تبلت Iconia W4 از سوی ایسر با پردازنده قوی تر
  • 1392/7/25
  • امیر امام جمعه
  • 2

شاید بتوان ایسر را یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه تبلت های مبتنی بر ویندوز با قیمت مناسب محسوب کرد. این شرکت در تازه ترین اقدام خود تبلت 8 اینچی خود را که از سیستم عامل ویندوز هشت بهره می گیرد معرفی کرد. این محصول Iconia W4 نام دارد و در واقع نسخه بهبود یافته Iconia W3 می باشد. از جمله مشخصات اصلی آن می توان به ویندوز 8.1 به همراه پردازنده Atom با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز ساخت شرکت اینتل اشاره کرد. قیمت آن نیز حدود 300 دلار می باشد که برای یک تبلت ویندوزی آن هم نسخه کامل مناسب به نظر می رسد.

Acer-Iconia-W4-with-Crunch-Keyboard-front-view-580x432

یکی از مشکلات اصلی نسل پیشین این دستگاه عملکرد ضعیف صفحه نمایش آن بود. اما ایسر گفته است که نسل جدید دارای صفحه نمایش براق تر نسبت به قبل می باشد و هم چنین زاویه دید وسیع تری را در اختیار کاربر قرار می دهد. لازم به ذکر است که در صفحه نمایش دستگاه از فناوری Zero Air Gap استفاده شده است. به کمک این فناوری فاصله میان نمایشگر و صفحه لمسی کاهش یافته است و دستگاه سرعت پاسخگویی بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد. علاوه بر آن استفاده از این تبلت در زیر نور آفتاب آسان تر شده است.

صفحه نمایش هشت اینچی دستگاه دارای رزولوشن 800 در 1280 می باشد. هم چنین در جلوی محصول شاهد یک دوربین 2 مگاپیکسلی هستیم که قادر است ویدیو هایی با کیفیت 1080p ضبط کند. دوربین اصلی دستگاه نیز مجهز به سنسور 5 مگاپیکسلی است و از قابلیت فوکوس خودکار بهره می برد. با این دوربین می توان ویدیو هایی با کیفیت 720p و سرعت 60 فریم بر ثانیه و یا کیفیت 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کرد.

Acer-Iconia-W4-with-Crunch-Keyboard-rear-view-580x319

در قلب دستگاه نسل چهارم پردازنده های اینتل که با نام Bay Trail شناخته می شود ، قرار دارد. این محصول در دو نسخه با حافظه های 32 و 64 گیگابایتی عرضه می شود و می توان این مقدار را از طریق کارت حافظه تا 32 گیگابایت بیشتر افزایش داد. باطری دستگاه نیز می تواند تا 8 ساعت برای پخش ویدیو و تا 10 ساعت برای وبگردی از طریق وای فای شارژ دهی کند. از دیگر امکانات دستگاه می توان به پورت micro HDMI و پورت microUSB به همراه بلوتوث اشاره کرد.

ایسر برای این محصول خود لوازم جانبی گوناگونی را عرضه کرده است. از جمله آنها می توان به کیس هایی از جنس میکرو فیبر ها و یا کیبوردها جانبی را نام برد. هم چنین کیبورد های بی سیم که از طریق بلوتوث 3.0 با دستگاه ارتباط برقرار می کنند و با microUSB شارژ می شوند نیز در دسترس هستند. دیگر لوازم جانبی شامل قلم لمسی ، کاور صفحه کلید و باطری اضافه می شود. قیمت نسخه 32 گیگابایتی دستگاه 330 دلار و نسخه 64 گیگابایتی 380 دلار می باشد. بر روی دو نسخه آفیس 2013 مایکروسافت نیز قرار خواهد داشت.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. خیلی وقته تصمیم دارم یک تبلت ویندوزی بگیرم اولش میخواستم سورفیس بگیرم ولی با پیدایش تبلت ویندوزی از دیگر برندها باعث شده دست نگه دارم
    به نظرم اینم مورد خوبی هستش البته قیمت تمام شده برای کاربران ایرانی کمی متفاوت می باشد

    1. شاهکاره من شاید ۳ چهار بار ازش استفاده کردم ولی عالیه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *