ویندوز 8.1 در اختیار کاربران قرار گرفت

ویندوز 8.1 در اختیار کاربران قرار گرفت
  • 1392/7/25
  • امیر امام جمعه
  • 1

بسیاری از کاربران از ماه آگوست منتظر عرضه رسمی نسخه جدید ویندوز بوده اند. حال مایکروسافت به قول خود عمل کرده است و در زمان مقرر شده نسخه جدید ویندوز را در اختیار کاربران قرار داده است. اگر در چند وقت اخیر پیگیر اخبار مربوط به ویندوز 8.1 بوده باشید ، حتما می دانید که این سیستم عامل چه امکانات جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. مایکروسافت قول داده است که کاربران در استفاده از ویندوز 8.1 تجربه بهتری را نسبت به قبل داشته باشند.

Win8-1_3row_16x9_US_thumb_2E7D370D-580x326

مایکروسافت اعلام کرده است کاربرانی که از ویندوز 8 استفاده می کنند می توانند به صورت رایگان از طریق استور مایکروسافت ویندوز خود را آپدیت کنند. هم چنین کاربران ویندوز های ایکس پی ، سون و ویستا می توانند از نسخه آزمایشی ویندوز 8.1 استفاده کنند و اگر تمایل داشتند نسخه اصلی را خریداری نمایند.

در واقع کاربرانی که نسخه های قدیمی تر ویندوز استفاده می کنند می توانند در ابتدا ویندوز 8 را خریداری کنند و سپس آن را به صورت رایگان به نسخه 8.1 آپدیت نمایند. البته اگر قصد خرید لپتاپ و یا تبلت مبتنی بر ویندوز را دارید از این جهت نگرانی نداشته باشید. زیرا بیشتر محصولات جدید به صورت پیش فرض از ویندوز 8 استفاده می کنند و هم چنین برخی از آنها نیز دارای ویندوز 8.1 می باشند.

هم چنین کاربرانی که به هر دلیلی نمی توانند نسخه جدید ویندوز را دانلود کنند می توانند آن را بر روی دی وی دی خریداری کنند. دی وی دی ویندوز 8.1 از فردا در خرده فروشی ها عرضه خواهد شد. باید اشاره کرد که ویندوز 8.1 نسبت به نسخه قبلی امکانات بیشتری از جمله موارد مربوط به شخصی سازی را در اختیار کاربر قرار می دهد. قابلیت مولتی تسکینگ یا اجرای چندین برنامه به صورت هم زمان نیز در آن بهبود یافته است و برنامه های جانبی همانند فیسبوک نیز برای آن در دسترس می باشند.

slashgear.com

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. ویندوز ۸ واقعآ عالیه
    حدود یک سال هستش که روی لپ تاپم استفاده میکنم و میتونم بگم حرف نداره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *