پشتیبانی بیشتر گوگل از ویندوز XP نسبت به مایکروسافت

پشتیبانی بیشتر گوگل از ویندوز XP نسبت به مایکروسافت
  • 1392/7/25
  • امیر امام جمعه
  • 1

آن طور که مایکروسافت اعلام کرده است تا سال آینده تمامی خدمات و سرویس هایی که از سوی این شرکت برای ویندوز XP ارائه می شود ، قطع خواهد شد. این چنین است که محبوب ترین محصول مایکروسافت در سال های اخیر به فراموشی سپرده خواهد شد. اما در این میان گوگل هنوز از این سیستم عامل قطع امید نکرده است و حداقل تا یک سال آینده نسخه مخصوص مرورگر کروم برای ویندوز XP پشتیبانی می کند.

google-chrome-logo

8 آپریل 2014 زمانی است که مایکروسافت برای حذف پشتیبانی خود از ویندوز XP در نظر گرفته است. البته باید ذکر کرد که آخرین سرویس پک برای این ویندوز در 13 جولای سال 2010 عرضه شده ولی محبوبیت و کاربرد وسیع این ویندوز موجب شد که مایکروسافت تا چهار سال به ارائه سرویس های مربوط به آن ادامه دهد. اما از تاریخ ذکر شده دیگر هیچ بسته الحاقی برای این ویندوز عرضه نمی شود.

البته پایان پشتیبانی مایکروسافت موجب نمی شود که کاربران از ویندوز XP استفاده نکنند. هنوز هم بسیاری از رایانه ها در سطح جهان از این ویندوز استفاده می کنند ولی کاربرانی که نگران مسائل امنیتی هستند بهتر است به نسخه های جدید ویندوز کوچ کنند. ولی گوگل گفته است که تا آپریل سال 2015 از مرورگر خود بر روی ویندوز XP پشتیبانی می کند. به طور مثال از ورود بسیاری از بدافزارها از طریق مرورگر به رایانه جلوگیری می شود.

slashgear.com

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. راستش من نمی دونم دلیل این حرکت چیه ؟
    تنها دلیل در آمد بیشتر هستش چون من XP دارم و هم سون
    ولی تمام کارهام رو با همین XP انجام می دم و کوچکترین مشکلی هم باهاش ندارم
    متاسفانه گزینه ها در ویندوز سون خیلی احمقانه چیده شدن و هر چیزی رو در یه جای غیر قابل فهم گذاشتند با این حال می تونم خیلی عالی باهاش کار کنم ولی اصلا علاقه ای بهش ندارم و نمی تونم درکش کنم چرا هیچ ارتباطی با ویندوز XP نداره یا حتی نمی شه تم اکس پی رو روش گذاشت و ازش استفاده کرد چون من اطلا از ظاهرش خوشم نمی یاد و برام سوسول بازی هستش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *